מה עשתה העיתונאית המוסלמית דליה אל אקידי, במוזיאון ידידי ישראל?

הייתי באזורי לחימה. ראיתי מה דעאש עשו, ראיתי מה אל קעידה עדו, הייתי במפרץ גוונטנמו, ראיינתי טרוריסטים מדעאש ומאל קאידה. מה שראיתי כאן יותר גרוע ממעשיהם של דעאש ואל קאידה ביחד”

דליה אל אקידי, מוסלמית אמריקאית, נולדה בעירק, עיתונאית, ומועמדת כיום לקונגרס האמריקאי. דליה הגיעה למוזיאון ידידי ישראל כדי לראות את המקום ואת הפעילות שמבוצעת במקום למען משפחות המפונים, כמו גם לראות את המיצג של החטופים.

דליה סיפרה כי “הגעתי לישראל כדי לתמוך בישראל ובמלחמת האור בחושך”. והוסיפה “הייתי באזורי לחימה. ראיתי מה דעאש עשו, ראיתי מה אל קעידה עדו, הייתי במפרץ גוונטנמו, ראיינתי טרוריסטים מדעאש ומאל קאידה. מה שראיתי כאן יותר גרוע ממעשיהם של דעאש ואל קאידה ביחד.

הגעתי לכאן להגיד לכל היהודים והישראלים שאתם לא לבד. גם אנחנו, המוסלמים המודרנים, קורבנות, גם אנחנו על הכוונת של החמאס בדיוק כמוכם ועלינו לפעול יחד. אם לא נפעל יחד לעולם לא נצליח להביס את האידאולוגיה הפנאטית של החמאס”.

◼️ ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ רכילות, בידור וברנז’ה  לחצו כאן

רוצים להצטרף לעדכונים של חדשות אפס שמונה? לחצו כאן

לעדכונים ישירים בטלגרם: https://t.me/news08net

■ לקהילת הווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

פייסבוק לחצו כאן

אינסטגרם לחצו כאן

טוויטר לחצו כאן

יוטיוב לחצו כאן

צילום: מוזיאון ידידי ישראל | בתמונה: דליה אל אקידי עם עו"ד ניר קמחי (מימין) נציג הבעלים של ידידי ישראל ודניאל וואיצ'ק מנכ"ל מוזיאון ידידי ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן