מה עשתה יו”ר קק”ל בקרית מלאכי?

יפעת עובדיה-לוסקי התרשמה מהעשייה במרכז קק”ל, ושמעה מפי חבר מועצת העיר נדב ויצמן שהתלווה אליה על התרומה האדירה של המקום לאזור כולו – שבו נוצר רצף חינוכי

יו”ר קרן קימת לישראל יפעת לוסקי עובדיה הגיעה לביקור בבית קק”ל בקריית מלאכי, כדי להתרשם מהנעשה במקום. היא שמעה את המדריכים ושוחחה עם תלמידים שלומדים בבית קק”ל על חשיבות הלימודים ועל ההעשרה שהם מקבלים. עובדיה-לוסקי התרשמה מהעשייה הנרחבת ומהתשוקה של הלומדים למקצועות הטכנולוגיה, ובכלל על ההירתמות של כולם להצלחת דור העתיד של קריית מלאכי.

אל היו”ר יפעת עובדיה לוסקי התלווה חבר מועצת העיר, נדב ויצמן

, שהודה לה על האוזן הקשבת ועל הרצון לסייע. “בית קק”ל, בייחוד במיקום שלו, מינף את כל האזור כשלצידו בית הספר אלי כהן ומרכז המחוננים לרום. הביקור של היו”ר הוא עוד חלק בחיזוק הקשרים של קק”ל עם קריית מלאכי, וכמי שמכיר ומלווה אותה כבר שנים אני בטוח שצפויים לנו שיתופי פעולה נרחבים גם בעתיד”, אמר ויצמן. “יחד, נבטיח לכל בני הנוער שלנו עתיד טוב יותר באמצעות בית קק”ל ולימוד מקצועות העתיד לטובת השתלבות טובה יותר בתפקידים משמעותיים בצה”ל ובאקדמיה”.

היו”ר עובדיה-לוסקי אמרה במהלך הסיור כי החברות עם ויצמן נמשכת עשרות שנים, והיא מובילה לעשייה רחבה למען העם היהודי כולו ותושבי קריית מלאכי. “את נדב מעניינת תמיד העזרה, הוא מתמיד כל הזמן לדרוש עבור התושבים ולפעול למענם, ועושה זאת בהתנדבות מלאה וברוח טובה. אני בטוחה שנדב ימשיך לפעול למען הציבור בקריית מלאכי ולמען הציבור כולו בכל המעגלים שהוא נמצא בהם”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן