news08.net/ads.txt

מה קרה בבית הספר נבון? מורה רביעית נשאית קורונה, 22 ילדים נוספים נשלחו לבידוד

עיריית רחובות מדווחת הבוקר (שלישי) על תוצאות הבדיקות כתוצאה מההדבקה בבית הספר “נבון” בשכונת רחובות ההולנדית. כ-68% מהבדיקות שנערכו לפני יומיים כבר נבדקו, ותוצאות נשלחו ישירות לנבדקים. עד כה ידוע על נשאית אחת חיובית שנמצאה בבדיקות, אשת צוות חינוכי בבית הספר נבון. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, מודיעה הנהלת ביה”ס להורי 22 תלמידי הכיתה הרלוונטית כי עליהם להיכנס לבידוד עד לתום שבועיים מהמגע האחרון, כלומר עד יום חמישי 28.5 ועד בכלל.  יתר התוצאות צפויות להימסר לנבדקים היום ומחר.

כידוע, בשבוע שעבר התגלו חמישה מקרי הדבקה בבית הספר “נבון” ברחובות – מה שעורר סערה גדולה בשכונת רחובות ההולנדית בפרט ובעיר בכלל. עם השעות שחלפו התברר כי שתי מורות, סייעת ושני תלמידים נמצאו חיוביים לנגיף, שלוש כיתות נכנסו לבידוד ובחמישי בבוקר נודע כי גם מטפלת בהוסטל “בית חנה” התגלתה כנשאית – 27 חוסים ושלושה אנשי צוות נכנסו לבידוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן