מה קרה לרותם כהן כחלון מרמלה?

בגיל 35 כהן כחלון משתפת בעשרה דברים שלא ידעתם עליה – אז מה קרה וכיצד התגלגלה הצעירה שכבשה את העיר בשנים האחרונות לעולם הפוליטי?

קודם כל תשבו ותירגעו. כהן כחלון בטוב, אבל הנה 10 דברים שלא ידעתם על ראש סיעת ‘רוח חדשה ברמלה’, הצעירה שכובשת את העיר רמלה ונחשבת המועמדת החזקה בעיר יחד עם הרשימה הכי איכותית ברמלה. עשרה דברים שעונים על סוגיית מה קרה לה וכיצד הגיעה למעמד הפוליטיקאית בעיר.

1. היא בת 35, נשואה לרועי ואמא ל-2 בנות קטנות עומר ושקד. חברת מועצת העיר רמלה משנת 2018 באופוזיציה (בהתנדבות), וסייעה למאות רבות של תושבים במהלך הקדנציה.
2. מכהנת בתפקיד סמנכ”לית קרן אייסף- הקרן הבינלאומית לחינוך, לצמצום פערים בישראל דרך חינוך והשכלה גבוהה, ומפעילה עשרות פרויקטים ועם אלפי בני נוער ברחבי הארץ בתחום החינוך והמוביליות החברתית.
3. בוגרת תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן בהצטיינות, ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת תל-אביב, שם שימשה גם כחברת סגל הוראה.

4. רותם דור רביעי ברמלה ומגדלת את הדור החמישי, משפחתה עלתה מטוניס בשנת 1949 היישר לרמלה, לעיר העתיקה. היא גדלה באיזור צומת הקרח, ולאחר מכן באיזור השעון ברמלה, כיום גרה בקרית האמנים.
5. רותם היתה יועצת פרלמנטרית לחקיקה וממשל בכנסת ישראל במפלגת ‘כולנו’ בראשות שר האוצר לשעבר משה כחלון ורכזת באגף התקשורת בדוברות ראש הממשלה בירושלים ומתמחה במרכז השלטון המקומי, באגף לקשרי חוץ.
6. קצינה מצטיינת במילואים בדרגת סרן, בתפקידה האחרון היתה מ”פ של קורס הו”ד בחיל החינוך.

7. בשנת 2013 כאשר היתה סטודנטית רמלאית זכתה באות ראש העיר לעשייה חברתית.
8. בשנת 2016 נבחרה רותם ל-50 הפעילים החברתיים המשפיעים בישראל של ‘ידיעות אחרונות’, על פעילותה למורשת יהדות צפון אפריקה ויהדות מדינות האסלאם ומניעת אפליה באקדמיה כנגד עדות המזרח.
9. בשנת 2022 נבחרה לרשימת 40 הצעירים המבטיחים בישראל של עיתון גלובס.
10. בשנת 2023 נבחרה לכהן כחברת הוועדה המייעצת של נשיא המדינה לאות הנשיא למתנדב.

ממטה “רוח חדשה ברמלה” נמסר: “ב31.10 מצביעים ב-2 פתקים, פתק אחד לראש העיר ופתק שני לסיעת ‘רוח חדשה ברמלה'”.

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן