news08.net/ads.txt

מועצת נחל שורק יוצאת בקמפיין הסברה; “נעניק פרסים קלילים ובריאים למי שמקפידים לשמור על הכללים”

במועצת נחל שורק, הודיעו הבוקר (שלישי) כי בימים האחרונים המועצה זכתה לחזור לשגרה מלאה, ביניהם פתיחת בית הכנסת, חזרה למוסדות החינוך ואף תכנון לפתוח את הקיץ הקרוב. אך בעקבות החשש מגל שני, החליטו במועצה לצאת בקמפיין הסברה רחב שיאפשר לתושבים ליהנות מפרסים.

אלי אסקוזידו: “כולכם שמעתם שבכמה ערים בארץ פוקד ”גל שני” של קורונה המתבטא בעיקר בבתי ספר.
מצד שני, גם במרחב הכפרי והקטן שלנו יש עדיין הרבה אזרחים ותיקים החוששים לשהות במרחב הציבורי שבו הרבה לא מקפידים על הנחיות חבישת מסיכה. לכן, למען כולנו חשוב לי להזכיר לכולנו כי חובה להקפיד על עטיית מסיכות במרחב הציבורי. לכולנו יש סבא, סבתא, מכרים הנמצאים בקבוצת סיכון. בואו נסייע להם להישאר בחיים. כראש רשות, אני מרגיש מחויבות לתמוך בקמפיין חבישת המסיכה וכדי לפרגן לכם התושבים נעניק גם פרסים קלילים ובריאים למי שמקפידים לשמור על הכללים”.

אז מה צריך לעשות?

להצטלם עם סבא/סבתא/ לבד/ עם בני משפחה במסיכות *רק במרחב הציבורי (בית כנסת, מרכולית, מתקני ספורט, בדרך להסעה)*
להעלות את התמונה כפוסט (בפייסבוק/אינסטגרם)
לתייג @מועצה אזורית נחל שורק והסלוגן #חייבים_להפנים_מסיכה_על_כל_פנים

בכל שבוע יגרילו במועצה בין כל המשתתפים שובר בריאותי לרכישה ב-100 שקלים בעסקי המועצה – בר וטבע /הגינה של תמרי (לבחירה) אז למה אתם מחכים? רוצו להצטלם, אנחנו יוצאים לדרך ומחכים לתיוגים שלכם. אפשר גם להגיב לפוסט.

אסקוזידו הוסיף: “אני רוצה להודות לפנינה כהן רכזת היחידה לאזרחים ותיקים על הדחיפה, למדור קידום בריאות על הפרסים ולנוי ברמסון על התמונה היפה שצילמה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן