news08.net/ads.txt

מוצאי שבת ב”דבלין”: עידן ארגוב פותח את חודש אדר בחפלה: “זוהר הוא מיתוס ולא משנה את מי ינסו לשים בנעליים שלו – הוא תמיד ייכשל”

עידן ארגוב

הזמר עידן ארגוב – שילוב של הקול שמזכיר את דודו, זוהר “המלך”, עם האנרגיות של ליאור נרקיס, יגיע הערב (מוצאי שבת) אל ה”דבלין” לחפלה במופע מלא, עם הרבה נשמה.

“אנשים צריכים להבין שכמו זוהר אין, לא היה ולא יהיה, אין שני לו, הן בסגנון, הן בשירה, הן בהגשה והן בצבע הקול”, אומר ארגוב הצעיר לקראת ההופעה, “זוהר הוא מיתוס ולא משנה את מי ינסו לשים בנעליים שלו – הוא תמיד ייכשל”.

“בגלל העניין של ההשוואות, אני אמנם שר את זוהר בהופעות, גם כדי לשמר את הסמל, אבל אני משלב המון שירים ישנים, עם הרבה אנרגיות והרבה נשמה. ברור שאני רוצה למצות את היכולות שלי ולהגיע הכי רחוק שאפשר אבל זה יקרה, עם דרך משלי. אני שר קצת שונה, הסגנון שונה ואני מאמין שעם עבודה קשהה וצניעות אפשר להגיע רחוק”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן