news08.net/ads.txt

מוצרי תינוקות במחיר שפוי – כן, יש דבר כזה

תכירו את הרשת שסחררה לנו את הנשמה, העיפה לנו את הראש ובעיקר שמרה לנו על הכיס: בייבי סטאר, 9 סניפים בישראל ואני נפלתי על הסניף באילת. התרגשתי והתרגזתי – הסיבה בפנים

נולד לכם תינוק? מזל טוב! עכשיו מתחילים החיים האמיתיים – לא רק באופן כללי אלא גם ואולי בעיקר – באופן כלכלי.

מדובר בעסק יקר, רבותיי. נכון, האושר עילאי ואין שני לו, אולם במדינת ישראל זוג מוצצים מתחיל מ-50 שקלים, שלא נדבר על התמ”ל שמגיע לכ-70 שקלים לקופסא. ומה לגבי עגלה? מיטת תינוק? ויתר המוצרים… העסק הזה עבורנו ההורים יקר, יקר, יקר (!!!) ובמקרה הטוב מסתכם בחמישה עשר אלף שקלים, לכל החבילה (שכוללת הכל!, בלי השלמות לאחר מכן). טוב, אלא אם הגעתם למקום הנכון. ואני מצאתי אותו!

אז איפה באמת כדאי ומשתלם לקנות את ה-כ-ל לילדים שלנו? קודם כל – באילת. שימו בוויז: בייבי סטאר, החנות נמצאת מצד ימין לחנייה, והשמועות אומרות שבכוונת הרשת להתרחב ולהתחדש בסניף ענק בשנת 2024. עוד אחזור לסניף הזה.

מצאתי ובדקתי: הרשת זולה משמעותית מיתר המתחרות היותר “מוכרות” – על אותם מוצרים ואותם מותגים עם פערי מחיר משמעותיים. הזוי ולא אמיתי כמה שזה אמיתי! ובכן, בסיבוב בחנות הרשת הבחנתי במותגים ביבוא ישיר מחו”ל שלא ניתן למצוא בארץ, לצד מוצרים איכותיים תוצרת הארץ. כמי שאוהבת לעשות קניות, ובוודאי כשמדובר בילדה שלי, אני דואגת מחד להביא עבורה את המוצרים הטובים ביותר ומאידך לערוך השוואות מחירים. אממה? הסיפור הזה של השוואת מחירים, לצערי, הגיע רק לאחר הקנייה הראשונה – כך שבמקום לחסוך יצא שהוצאתי המון ברשתות הנוצצות. ההפסד – שלי. ומאז למדתי לקח: אני קונה כשיש מבצעים – בעיקר!

כאמור, את בייבי סטאר הכרתי בעיר הנופש הדרומית נטולת המע”מ, במהלך שיחת חולין עם מנהל הסניף, נתי טויטו – ואם להודות, בהתחלה התקשיתי להאמין שיכולים להיות פערים כה משמעותיים, ומהר מאוד ראיתי זאת בעיניי. פער של מאות שקלים!! את כיסא האוכל לילדה שלי רכשתי ב-650 שקלים, בייבי סטאר מציעה את אותו הכסא בדיוק ב-300 שקלים פחות!!! ולצד זאת, מבחר כסאות אוכל משגעים החל מ-149 שקלים. וזה מרגיז! להרגיש ש”עבדו עליי” במחיר בו יכולתי לרכוש עוד מספר מוצרים זה מרגיז.

בסיבוב אחד הבנתי כמה אלפי שקלים יכולתי לחסוך בקנייה לו הייתי מבצעת אותה שם, עם לידת בתי. כשאתה הורה עם הוצאות משכנתא על הראש וכשיוקר המחייה דופק לך בכל חנות בערך, אפשר להרגיש כל שקל בכיס – ואם אפשר לחסוך את הפערים אז למה לא? טוב, זה – למביני עניין בלבד.

החיסכון במחיר, כך ניכר אינו רק בביקור באילת, שם אפשר לחסוך אמנם את המעמ, אולם המחירים פשוט נמוכים! מה שטוב הוא שניתן לבצע משלוחים לכל חלקי הארץ – וליהנות ממחירים ממש ממש ממש טובים – על הכל!

“מהרגע שנכנסתי להריון ידעתי איפה אני עושה את הקניות שלי”, אמרה לחדשות 08 מורן הר לב, שהגיעה לקניות עם בעלה ובנם. “את העגלה קניתי פה, כמו שעכשיו קניתי את כיסא האוכל, את הלול, את כל הדברים הנלווים, רק כאן. המחירים באמת זולים והשירות מעולה”, הוסיפה בעיניים נוצצות. את הטעות שלי הבחורה הזו לא עשתה, היא חסכה אלפי שקלים – כשהגיעה לרשת הזו.

הלכתי וחקרתי מי עומד מאחורי רשת בייבי סטאר. ובכן, מדובר בצמד יהודים טובים, שמצד אחד רוצים לעשות עסקים ומאידך רוצים לעשות חסדים ולמנוע את הגזל בשוק מוצרי התינוקות והילדים. בייבי סטאר הוקמה בשנת 2009 על ידי דניאל דוידוביץ’, יליד בלגיה ואברי קציר. בבלגיה אגב, הם הכירו. כשחזרו לארץ, החליטו להקים רשת שתוריד את מחירי מוצרי התינוקות, אשר מחירם בארץ בד”כ כפול ויותר, ממחירם בחו”ל. מטרת הרשת הייתה מלכתחילה להביא את המותגים הידועים, המוכרים והנמכרים ביותר כמו graco, evenflo, britax, chicco, bugaboo, babyzen, peg perego, stokke, cybex, avent, mum, tommee tippee עם בידול במחירים ודגש על חווית שירות מעולה.

אגב, הרשת מציעה ללקוחותיה מבצעים מעת לעת, בנוסף לעובדה שממילא המוצרים בה זולים. ניתן להתרשם ממבצעי החגים בלחיצה כאן  – אם אתם צריכים משהו פשוט תנצלו את ההטבות השוות!!

פרטי התקשרות לחנויות בייבי סטאר: לחצו כאן

רוצים להצטרף לווטסאפ של חדשות אפס שמונה או לצרף חברים? כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-צרכנות: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יוסי
יוסי
6 months ago

כתבה פרסומית המתיימרת להיות אובייקטיבית ….

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יוסי
יוסי
6 months ago

כתבה פרסומית המתיימרת להיות אובייקטיבית ….

דילוג לתוכן