news08.net/ads.txt

מוצ”ש, החל מ-21:15 | “הלילה לא לומדים תורה” עם השופטת בדימוס דליה דורנר, עו”ד ציון אמיר, רננה רז ושיבי פרומן

עשור למסורת אירוע “הלילה לא לומדים תורה”: רחובות מציינת עשור לערב מיוחד במינו, “הלילה לא לומדים תורה” – היום (שבת), ערב ט’ באב, ייערך כנס שדרות לחברה והמכללה האקדמית ספיר בשיתוף רשת חוויות רחובות.

אמיתי כהן, יו”ר דירקטוריון רשת חוויות, ציין כי: “רחובות מובילה את הערב ברמה ארצית ומפיקה את אחד האירועים המשמעותיים ביותר מבין כלל האירועים שמתקיים בערים השונות, בשל הרצינות, המקצועיות והרמה הגבוהה של השיח שמייצרת רשת חוויות. אני שמח על קיום הערב והפיכתו למסורת, האירוע זוכה לתהודה ולתגובות חמות מהציבור, מפגיש את הקהילה עם דמויות מפתח בחברה הישראלית ומעניק ערך מוסף למשתתפים”.

“גם השנה צפויים להשתתף מאות אנשים בערב של שיח, הגות ולימוד”, אומרת פנינה שטאובר, רכזת התרבות בחוויות שוויץ המדע, אשר מפיקה את האירוע מזה עשר שנים, “הערב מתחיל בקריאת מגילת ‘איכה’, אותה יקראו מתנדבים מהקהילה בנוסחים שונים. אנו פונים שנה אחר שנה לחזנים וקוראים מקהילות בכל רחבי העיר בבקשה להירתם לאירוע, וזוכים  להיענות מקצה לקצה. השנה נתכבד לשמוע את חיים טל, אבישי שטראוכלר, דובי סלע, צחי יערי ויוסי מדר. הקהל יקבל מגילות כדי שיוכל להיות שותף פעיל ולעקוב אחר הקריאה”.

לאחר קריאת המגילה, יתקיים פאנל בנושא שנבחר השנה, “מדינה יהודית ו/או דמוקרטית?!” כאשר חברי הפאנל ישקפו כל אחד את עמדותיו, השקפותיו ואמונתו. את הדיון ינחה העיתונאי והפרשן הבינלאומי (וואללה ניוז) אורן נהרי וייקחו בו חלק השופטת בדימוס דליה דורנר, עו”ד ציון אמיר, הכוריאוגרפית ,שחקנית, פעילה חברתית – רננה רז, חבר הנהלת “פנים”, יו”ר ארגון שלום בין מתנחלים לפלסטינים, יועץ אסטרטגי- שיבי פרומן.

שטאובר: “אנו מודים לחברי הפאנל על השתתפותם בערב החשוב הזה, בהתנדבות ומתוך שליחות אמיתית לקיום שיח שיש בו גוונים וקולות שונים. גם כאשר יש חילוקי דעות ואי הסכמות, ניתן להביע אותם בדרך ארץ ובכבוד איש לרעהו, זו מהות האירוע, כי תשעה באב הוא של כולנו. לא בכדי, האירוע שלנו מושך קהל רב. במהלך השנים השתתפו בו אנשי רוח, תקשורת חברה ותרבות מהבולטים והמשפיעים ביותר”.

האירוע יחל בשעה 21:15, ברחבת הדקלים חוויות שוויץ המדע, סירני 52, רחובות. הכניסה חופשית!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן