news08.net/ads.txt

מוקדי טרם צויידו בבדיקות מהירות לשפעת

עליה של 60% בפניות למוקדי טרם-רפואה דחופה

עליה של 60% בפניות למוקדי טרם-רפואה דחופה – המוקדים צויידו בבדיקות מהירות לשפעת

בימים האחרונים חלה עליה חדה בפניות למוקדי טרם-רפואה דחופה עם מאות חולים המדווחים על תסמינים של שפעת וקורונה. “מניתוח נתוני הימים האחרונים עולה כי חלה עליה של 60% בפניות למוקדים בכל הארץ הסובלים מתסמיני של חום, שיעול, כאבי גרון, כאבי ראש וכאבי שרירים. “העלייה החדה של מאומתי קורונה או שפעת הפונים למוקדים יוצרת עומס רב כאשר בשבועיים הקרובים אנו מצפים לעליה נוספת בפניות, ונערכים בצוותים מתוגברים בכל מוקדי טרם, מכרמיאל בצפון ועד אילת בדרום”, כך אמר ד”ר דייויד זלוטניק, מנהל רפואי בכיר ומומחה לרפואת משפחה ולרפואה דחופה בטרם.

מנתוני משרד הבריאות עולה כי מידי יום נוספים יותר מ- 1,200חולים מאומתים חדשים בקורונה ועוד כ- 500 חולים קשים שנוספו רק בחודש האחרון וכי החורף אנו צפויים לגלי תחלואה משולבת של קורונה, שפעת ו-RVS.

ד”ר זלוטניק מציין כי בעקבות הדיווחים בסין על ההתפרצות מחודשת של קורונה, במוקדי טרם נערכים. במסגרת ההערכות וכדי לעמוד בעומס ולאפשר לרופאים כלי אבחון מהיר לטיפול בפונים, מוקדי טרם הוחלט לצייד את המוקדים בבדיקות מהירות לשפעת. “מדובר בבדיקות קורונה המיועדות למרפאות ומרכזים רפואיים. בדיקת השפעת פשוטה ודומה מאוד לבדיקת הקורונה, ומתבצעת באופן דומה על ידי צוותים רפואיים. והתוצאות מתקבלות בתוך חצי שעה”, מסביר ד”ר זלוטניק ומוסיף כי “היתרון  הבולט ביותר הוא קביעת אבחון באופן מדוייק יותר ובעיקר מאפשרת לחולים לא לקחת אנטיביוטיקה שלא לצורך”. 

“אנחנו ממליצים חולים בסיכון גבוה קודם כל לעשות את החיסונים נגד שפעת וקורונה, ובמקרה של תחלואה לבצע את שתי הבדיקות, משום שהתסמינים של שתי המחלות דומים. במקרה של תשובה חיובית לשפעת החולים יוכלו להתחיל טיפול בתרופה, קרוב ככל האפשר להתפרצות המחלה”.

צילום: דוברות טרם

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן