news08.net/ads.txt

מותג האיפור המקצועי בועז שטיין משיק לקיץ 2019 שפתון מג’נטה בטקסטורת מאט

בועז שטיין, גורו מייקאפ ובעל מותג איפור מקצועי הנושא את שמו, מצרף לקראת הקיץ לסדרת VIBE שפתון מג’נטה בטקסטורת מאט. במרכזו של מראה הקיץ ניצב השפתון החדש המוצע בגוון עז שנע בין גוון פוקסיה עוצמתי לבזוקה ומתאפיין בפירותיות קיצית מרעננת.

הידעתן כי חברת ״סימפסון, מאוול וניקלסון״ הלונדונית הייתה למעשה הראשונה לשווק את הצבע הקרוי מג’נטה?  את השם לצבע האמור העניק לו הכימאי אדוארד צ׳יימברס ניקלסון ב–1859, על שם קרב מג’נטה, שהתנהל בצפון איטליה ב–4 ביוני של שנת 1858 בין כוחות אוסטריים וכוחות צרפתיים וסרדיניים כחלק ממלחמת אוסטריה־סרדיניה.

“מראה השפתיים הפירותי משהו מתאים לבהירות ולכהות עור כאחד”, מציין בועז שטיין ומבאר: “בהירות עור ובעלות שיער בגוון בלונד בינוני יזכו במראה נוכח ומרשים בעוד ששחומות עור ובעלות גוון שיער חום עד כהה יזכו בזכות המג’נטה למראה מטופח ומוקפד. עם זאת זכרו, בבואכן להשתמש בשפתון בגוון מגנטה, מומלץ להפחית באיפור הפנים ולהשאיר את השפתיים כנקודת הצבע החזקה ביותר וזאת בכדי להימנע ממראה מוגזם, ליצני או סתם מתאמץ.

בנוסף חשוב לציין כי מריחת שפתון דומיננטי שכזה חייבת להיעשות באופן מדויק ונכון ולכן מומלץ למרוח את השפתון מעל שפתיים ששורטטו ונמשחו קודם לכן בעיפרון תוחם בגוון תואם, כדי לשמור על דיוק ועמידות לאורך זמן. בשימוש שפתון בגוון שכזה מומלץ כי העיניים תקבלנה התייחסות מנימלסטית ולכן במראה הנוכחי הקפדתי על תיחום העין בעפעף העליון בלבד (אייליינר שחור ומסקרה מעבה) כאשר הרקע כולו הוא רך ומוזהב  ותכליתו למתן את העוצמתיות של שפתון המג’נטה”. מחיר 89 ₪, כמות 3.8 גר’ – להשיג אצל קוסמטיקאיות, במרכזי יופי ובפרפומריות ברחבי הארץ.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן