news08.net/ads.txt

מזג האוויר הסוער ברחוב יעקב: חבר המועצה אבי קינד ושותפו אלי הרפז, חילצו נוסעים מרכב, לאחר שקרס עליהם עץ | צפו בתמונות

מזג האוויר הסוער לא פסח על רחובות ובמהלך היום טיפלו עובדי העיריה באירועים רבים. אלא שהערב (רביעי) התרחש אירוע במרכזו חבר המועצה אבי קינד אשר הבחין ביחד עם שותפו העסקי, אלי הרפז, בעץ שקרס על מכונית ברחוב יעקב, בסמוך לקונדיטוריית “דה לה פה” שבבעלותו של קינד. השניים רצו למקום ומיהרו לחלץ את הנוסעים – אם ובנה, שיצאו במזל גדול ללא פגע. נזק גדול נגרם למכונית. מייד לאחר שסייע בחילוצם, חבר המועצה קינד התקשר אל המוקד העירוני שהזעיק את מדא, כיבוי אש והשיטור העירוני לסייע במקום.

לדברי אבי קינד, ״מול העיניים שלנו נפל העץ הענק על המכונית. במקום הייתה אשה שבקשה עזרה והעץ היה רק במרחק של סנטימטרים מהראש שלה. רצתי אליהם מייד והצלחנו לפתוח את הדלת. כל השמשות שול החלונות ברכב נשברו. ירד לאשה ולבנה דם מהזכוכיות, הוצאנו אותם מהרכב והתקשרנו לאמבולנס וכוחות השיטור העירוני הגיעו מיידית לכאן. זה ממש נס שהאירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש”. מעיריית רחובות נמסר כי צוותי העירייה כבר עוסקים במקום בפינוי העץ.

חשוב לציין כי העץ שהתמוטט הוא משטח פרטי ולא מהעצים במרחב הציבורי. למקום הגיע מחזיק תיק חזות העיר, סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ׳ וצוות תורן מאגף גנים ונוף על מנת לטפל בגיזום ובפינוי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן