news08.net/ads.txt

מזכרת בתיה: בעלי נשקים אישיים ברישיון נקראים לשאת את נשקם ולסייע במאמצים להגברת הביטחון האישי והקהילתי

בעקבות שני הפיגועים האחרונים, בבאר שבע ובחדרה, וכחלק מההערכות לחודש הרמדאן והגברת ההתראות לפעילויות חבלניות, קיים לפני שעה קלה ראש מועצת מזכרת בתיה גבי גאון הערכת מצב רשותית בהשתתפות גורמי הביטחון היישוביים, בה העביר את ההנחיות הבאות: בניית סדר יום קהילתי ותגבור האבטחה בהתאם – מתפילות הנץ בבתי הכנסת במושבה, דרך פעילות מוסדות החינוך, מערך החוגים בשעות אחר הצהריים, פעילות במרכזים המסחריים, תפילות בשעות הערב, פעילויות נוער וכו׳.

במוסדות החינוך – מנהלי בתי הספר הונחו לקיים הערכות מצב מוסדיות, להגברת העירנות של הצוותים החינוכיים והמאבטחים, לתשומת לב מוגברת בכניסה וביציאה מהמוסד החינוכי, בפעילויות חוץ מוסדיות ועוד. בנוסף, לצד הפעילות השוטפת, יבצע השוטר הקהילתי הגברת נוכחות באתרי הבנייה בדגש על שב״חים. הניידת הדרומית של תחנת רחובות תבצע סיורים גם במושבה. תושבים ותושבות המעוניינים להצטרף למשמר האזרחי מוזמנים לפנות לטלפון 050-5076160.

כמו כן מנחה גאון את בעלי ובעלות נשקים אישיים ברישיון נקראים לשאת את נשקם ולסייע במאמצים להגברת הביטחון האישי והקהילתי. במועצה מבקשים מהתושבים להגביר את העירנות ולדווח למוקד היישובי על כל דבר חריג, בטלפון 08-9371107 או באמצעות הודעות וואטספ למספר ייעודי – 050-4007254.

גבי גאון: “בשם תושבי מזכרת בתיה אנו מבקשים להביע את תנחומינו למשפחות הנרצחים בשני הפיגועים ומתפללים להחלמת כלל הפצועים. אנחנו בקשר עם גורמי הביטחון ומרכז השלטון המקומי ופועלים יחד לשמירה על הבטחון של כולנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן