news08.net/ads.txt

מזכרת בתיה: התושבים שהגיעו לאירוע פורים ונכנסו משער קשת הבלונים יידרשו לבידוד, המועצה: “ננצח גם את הקורונה”

הסאגה בנוגע לאישה שחלתה בקורונה והשתתפה באירוע פורים במזכרת בתיה, מקבלת תמונה ברורה בדקות האחרונות עם פרסום הדברים ממועצת מזכרת בתיה, בראשות גבי גאון, נכון לשעה 15:12.

על פי המועצה, במידה ותושבים נכנסו לאירוע במתחם האמפי פארק, בתאריך 10/3/20 בין השעות 10:30-11:30 דרך הכניסה הצפון-מזרחית המונגשת (שער קשת הבלונים) הסמוך לכביש שמוביל לגני יוחנן – התושבים נדרשים להיכנס לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

כל מי שהיה במקום הנ”ל במועד ובשעות שצויינו, מתבקש להכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות: https://bit.ly/MOH-Corona

גבי גאון מסר: “חשוב מאוד להימנע מהפצת מידע כוזב או חלקי ולא מבוסס. מידע כוזב גורם לתבהלה מיותרת ולפגיעה במרקם החיים הקהילתי. יש להקפיד על היגיינה אישית וסביבתית. למרות ההרגל והקושי שבדבר, יש להמנע מחיבוק ולחיצת יד ותמיד לשטוף ידיים בסבון או בחומר חיטוי. בשעות מורכבות אלה, כולנו נדרשים להתלכד ולסייע זה לזה כדי לחזק את החוסן הקהילתי שלנו. אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ יַעְזֹרוּ וּלְאָחִיו יֹאמַר חֲזָק” (ישעיהו, מא’) ביחד, ננצח גם את הקורונה”.

כזכור, אתמול דיווחנו כי חולת קורונה מספר 203 עשויה לגרום לאלפים מרחובות, מזכרת בתיה, עקרון ונס ציונה להיכנס לבידוד – הגם שלא באו במגע עימה, כולל בכירים ביישובים אלו. החולה בשנות ה-60 לחייה, ממרכז הארץ, באה מגע של חולה מס’ 57. המגעים הקרובים של החולה כבר אותרו ומתודרכים באופן פרטני. החולה שהתה בתאריכים ובמקומות הבאים:

5.3: 10:15-10:45 חנות “לצאת מהכלים” מרכז מסחרי אזורים, שד’ פנחס בן דוד 1, רחובות החדשה.
11:00-12:00 סופר ברקת רח’ החרש 9 נס ציונה.
19:30-23:00 מסיבת בר מצווה באולמי “קוליסיאום” רחוב בנימין שמוטקין 5
ראשון לציון.

6.3: 10:00-11:30 בית קפה “בנדיקט” רח’ בוסי סנט ג’ורג’ 9 קרית עקרון בילו סנטר.
11:30-12:00 חנות רנואר בילו סנטר.

10.3: 11:45-12:00 עדלאידע ב”אמפי פארק יצחקי” מזכרת בתיה.

הדיווח שלנו – היה אמת, אלפים יזדקקו לבידוד. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן