news08.net/ads.txt

מזכרת בתיה מחייה את לב המושבה: הוצע מכרז להקמת בית קפה במתחם

עלי גפן החברה לפיתוח מזכרת בתיה פרסמה מכרז פומבי להפעלת בית קפה במתחם לב המושבה. את מסמכי המכרז ניתן לרכוש החל מיום ראשון הקרוב במדור הגביה במועצה תמורת 500 שקלים כולל מעמ, אשר לא יוחזרו בכל מקרה, בימים א-ה בין השעות 8:30-12:00 ובימי ג’ גם בין השעות 16:00-18:00.

סיור מציעים יתקיים ביום שני, 8.7.19 בשעה 11:00 בבוקר בחזית מוזיאון המושבה על שן ערן שמיר ברחוב רוטשילד 40. ההשתתתפות בסיור חובה ומהווה תנאי להשתתפות במכרז ובמסגרתו יוצג שטח בית הקפה והמתחם ההיסטורי של המושבה. המועד האחרון להגשת מסמכי המכרז הינו 21.7.19 עד השעה 14:00, ותיעשה באופן ידני בלשכת המנכ”לית יוספה חליבה.

הרשאים להשתתף במכרז: יחידים ותאגידים הרשומים כדין בישראל ועומדים במועד הגשת ההמעות בכל הקריטריונים המפורטים במסמכי המכרז. כמו כן מציינת חברת עלי גפן כי אינה מתחייבת לקבל את ההצעה הגבוהה ביותר או כל הצעה שהיא.

מהמועצה המקומית מזכרת בתיה נמסר: “שמחים להציג מכרז פומבי להפעלה של בית קפה במתחם לב המושבה. בית הקפה הינו צעד ראשון במסגרת מיזם החייאת לב המושבה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן