news08.net/ads.txt

מזכרת בתיה: מיום ראשון יופעל שירות “תיק תק” – מערכת חדשה לייעול ושיפור השירות בתחומי הגבייה והחינוך

המועצה המקומית מזכרת בתיה משיקה שירות חדש למען התושבים, שאמור לחולל מהפכה של ממש בתחומי הקשר שבין התושב למועצה תחילה בגבייה ובחינוך ובהמשך בשירותים נוספים. זאת באמצעות “תיק תק” פורטל דיגיטלי מתקדם לשיפור איכות השירות לתושבים ולייעול תהליכי העבודה ברשות.

בין היתר תאפשר המערכת החדשנית תשלומים, הגשת ערעור, הגשת בקשות להנחות ועוד בנושא הארנונה. בנוסף גם במחלקת החינוך ייהנו מהמערכת הייעודית כאשר תשלומי ההורים כולל קרן קרב, ההרשמה למוסדות החינוך ועדכונים נוספים יתבצעו באמצעות המערכת. כחלק מפיתוח אפשרויות נוספות עמלים כבר בימים אלו על תוספות עתידיות במערך השירותים לתושב, כאשר יתווספו לאפליקציה טפסים מקוונים של מחלקות המועצה הנוספות, פתיחה ומעקב אחר פניות מוקד, מידע על אירוע תרבות ופנאי אזור אישי לכל תושב ותשלומים מקוונים נוספים.

ראש המועצה המקומית מזכרת בתיה, גבי גאון אמר כי “המועצה בהנהגתי רואה ערך עליון בשיפור השירות לתושב, לצד הבאת הקידמה והטכנולוגיה במתן השירותים ובהקלה על חסמים ביורוקרטיים. עבורנו ‘תיק תק’ היא פתרון נהדר למימוש החזון אשר יקל על האינטראקציה שבין התושב למועצה. התושבים שלנו הם השותפים שלנו להמשיך ולצעוד קדימה בכל נוגע לשיפור איכות החיים, ועל כן אנחנו פועלים יחד איתם כל העת לשיפור השירות. אני מזמין את התושבים להשתמש בשירות לחוות את דעתם ולראות כיצד ניתן להפוך מטלות שלעיתים נראות מסורבלות כנעימות ומתקדמות ומהירות הרבה יותר”.

קישור להורדה לאייפון – https://apps.apple.com/il/app/tiktak-israel/id1449706999

קישור להורדה לאנדרואיד – https://play.google.com/store/apps/details…

דף הדרכה מהמועצה: https://mazkeret-batya.inwise.net/Page_8-22-2019_1

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן