news08.net/ads.txt

מזכרת בתיה: צוות בן גוריון נכנס לבידוד, בעקבות מסיבת הסיום שהתקיימה לפני שבוע וחצי

“היום כולם התנשקו, התחבקו ונפרדו. כולנו פצצה מתקתקת” – את הדברים האלה אומרת היום (רביעי) לחדשות 08, תושבת מזכרת בתיה אשר נחשפה להודעה של הנהגת ההורים בנוגע למסיבת הסיום של בית הספר בן גוריון, שהתקיימה לפני עשרה ימים לערך. “הבידוד מהיום עד מחר – למורות. חצי מבית הספר לא הגיע לקייטנה בגלל שהצוות בבידוד”.

“לפני שעה קלה עודכנו ממשרד הבריאות, כי צוות בית ספר בן גוריון נדרש להיכנס לבידוד עד יום חמישי, ה-2.7.20. זאת עקב חשיפה של הצוות לחולה קורונה במקום בו חגגו את ארוע סיום שנה”ל (מחוץ למושבה). בהתאם לכך, מסגרת בית הספר של החופש הגדול תתקיים כסדרה אולם בצוות אחר (שאינו מצוות בית הספר) שיעמוד לטובת העניין. עם יציאת הצוות מהבידוד הם ישובו להמשך ניהול בית הספר של החופש הגדול. הנהגת ההורים קוראת לכל הורה להחליט אם לשלוח את ילדיו ביומיים הקרובים, או החל מיום ראשון”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן