news08.net/ads.txt

מזכרת בתיה: שר החינוך יואב גלנט, אישר את בקשת המושבה להכיר בבית הספר “קשת” בהנהלת דורית רודן – כבית ספר מכיל

ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון, רושם הישג נוסף כאשר הודיע כי שר החינוך, אלוף במיל’ יואב גלנט, אישר את בקשת מזכרת בתיה להכיר בבית הספר “קשת” ע”ש אורי אורבך – כבית ספר מכיל!

“בית הספר המכיל שלנו יהיה המוסד החמישי המוכר בארץ”, אמר גאון. “זאת בשורה ערכית חשובה מאוד אשר מביאה לידי מימוש את החזון היישובי-חינוכי של מועצת מזכרת בתיה, עבור כלל הילדים. חזון קהילתי זה יוצא מהכוח אל הפועל בזכות הנחישות והיכולות של מנהלת בית הספר, דורית רודן, אשר נושא ההכלה הוא נר לרגליה ולאור הצלחתה לסחוף אחריה את הצוות החינוכי ואת הורי בית הספר. דורית היא האדם הנכון להוביל את משימת ההכלה המורכבת והרגישה. תודה למנהלת מחלקת החינוך, רותי כוכבי, לעמותת אינקלו ולקהילת קשת על השותפות במימוש החזון”.

אשתקד מונתה רודן למנהלת החדשה של בית הספר היסודי קשת ע”ש אורי אורבך ז”ל. דורית, תושבת אפרת, בעלת רקע נרחב בתחום העשיה החינוכית; רכזת נוער ואחראית קידום נוער, יועצת חינוכית, מחנכת ולפני מינויה לתפקיד שימשה רכזת שפה בשכבות ד-ו, בבית הספר ״בראשית״.

-יצוין כי בתי ספר מכילים הם בתי ספר ציבוריים, בהם לומדים תלמידים עם ובלי צרכים מיוחדים יחד ללא הפרדה, על בסיס תפיסת החינוך המכיל.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן