קולולו כפול: רגע לפני השבת, ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל ורעייתו אירית, התבשרו היום (שישי) כי שוב הפכו שוב לסבא וסבתא והפעם לתאומים בנים לבנם הבכור שלום ולכלתם הגיבורה אלן. רק במאי האחרון, וידל ורעייתו ביקרו בחדר הלידות לאחר שהתבשר על נכדה נוספת למשפחה. תושבי רמלה בירכו על הרגע המשמח: "מזל טוב לזוג ההורים תגדלו אותם בנחת ובאושר. לכם סבא וסבתא היקרים אושר שמחה ונחת". גולש אחר הוסיף: "מזל טוב למשפחת וידל היקרים, סבא וסבתא וההורים המאושרים. תגדלו אותם בנחת ובאושר". מלשכת ראש העיר נמסר: "מאחלים לזוג האהוב שתרבו נחת, בריאות והמון רגעי אושר".

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









