מזל עקרב: “שבוע חיובי בפתח”

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 23/09/22 ועד  29/09/22 – מזל עקרב

שבוע חיובי בפתח. שימוש לא נכון בכוח הדמיון נותן תוקף לפחדים שלכם. טינה שאתם שומרים בלבבכם מונעת מכם לפעול באופן הנכון. המוטיב המרכזי השבוע הוא מוטיב של התחדשות וצמיחה המלווים ברגשות חיוביים, אופטימיות ואמונה בצדקת הדרך. התחושה בה אתם נמצאים כעת מעידה כי הגיע שעתכם להתקדם ולצמוח הן מבחינה מקצועית והן מבחינה רגשית הכוללת אהבה ורוחניות. חשוב לציין שהקלף השבועי מרמז על כך שיש מי שמקנא לכם ועשוי לפגוע או לעכב את התקדמותכם (עין הרע). כדי להתגונן הקפידו להמעיט בדיבור ולעשות דברים חיוביים מתוך ענווה, כמו כן הימנעו מלהיגרר לוויכוחים ולשמירת טינה. מחשבות על אמהות, הריון ולידה עולות במוחן של בנות מזל עקרב. הקלפים ממליצים לשקול את העניין היטב ולהימנע ממהלכים ספונטאניים….

זוגיות: יש לכם בטן מלאה על בן הזוג שלכם והדבר מוביל לתחושת משבר ולזוגיות קרירה. דבר זה מלמד שעליכם להתאמץ קצת יותר למען הזוגיות שלכם. רבים מכם מצפים שבן הזוג יעשה מעשה כלשהו שעליו תוכלו להגיב אך עליכם להבין כי הציפייה לעשייה מצד בן הזוג אינה פותרת אתכם מעשייה. במידה ותבחרו לקחת בשתי ידיים את האחריות על הזוגיות שלכם ותעשו בעצמכם, תקבלו רק טוב. חשוב לדעת שאם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, אל תהססו לפנות לעזרתו של איש מקצוע.

לרווקים שביניכם: יש נטייה להתאהב בקלות. האטת הקצב תאפשר לכם להימנע מטעויות. שנה טובה, חודש טוב, שבוע מבורך והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: “בחנות של החיים אפשר לקנות הכול, הכול שם מוצאים אך לכל דבר צמודה תווית ועליה כתובים המחירים: מחיר הגאונות – בדידות; מחיר האמת – אויבים; מחיר האהבה – ויתורים; מחיר הפעלתנות – סיכונים. בחנות של החיים קונים ומשלמים, אפילו אם את המחיר לא רואים..” -תמר תור-יאירי .

לעמוד הראשי – תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 23/09/22 ועד  29/09/22 – לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן