מזל קשת: “מחשבות חומריות גורמות לכם להתרחקות מבן הזוג”

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 23/09/22 ועד  29/09/22 – מזל קשת

המהות של השבוע מלמדת על עייפות ועל קושי להתחבר אל הנאה ותענוג ממקום אמיתי. צורך באהבה וחום שיבילו לריפוי. חוסר במגע צורך בחיבוק ותמיכה רגשית. חיפוש אחרי כוחות

באופן כללי: משהו נגמר וצריך להתחיל מחדש. רבים מהקשתים זקוקים למילוי ולחידוש אנרגיות. מעגלים ישנים שבחרתם לסגור, פותחים בפניכם כעת מעגלים חדשים וטובים. ההבנה ששחרור של הישן מפנה מקום לדברים חדשים, היא המפתח לתחזוקה נכונה של הגוף והנפש. המאפיין של התקופה הקרובה, הוא סיומו של פרק כזה או אחר בחייכם ותחילתו של פרק חדש. אצל חלקכם מדובר בסיומה של תקופה מיגעת/כואבת ותחילתה של תקופה חדשה וטובה יותר. אצל חלקכם מדובר בסיומם של מערכות יחסים (זוגיות, עבודה ) שתם זמנם וכעת נפתחת דרך חדשה. בכל מקרה ויהיה אשר יהיה, התהליך מביאי בעקבותיו תחושה של הקלה והמגמה חיובית.

בעבודה: מתחים במקום העבודה, יוצרים אווירה שקצת מקשה עליכם להתנהל והדבר יוצר בלבכם חוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להתחבר לחשיבה אחרת שבבסיסה נמצאים סובלנות וסבלנות. שינוי בגישה יאפשר לכם לסיים את השבוע מבלי לריב ולפגוע באף עמית לעבודה. תוכניות ללימודים ולהעשרה כזו או אחרת עולות על הפרק וכדי לשקול זאת בחיוב.

זוגיות: מחשבות חומריות גורמות לכם להתרחקות מבן הזוג. למעשה, ניתן לומר שרמת החשק שלכם השבוע טמונה בארנקכם. היו חכמים ואל תתנו לחולשה כלכלית למנוע מכם להיטען באנרגיות חיוביות שיש לזוגיות להציע לכם. לזוגות שבניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור שאליו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסיעו בידכם לקצר הליכים. לרווקים: תקופת הרווקות המייגעת יכולה להסתיים ממש בקרוב. כל שעליכם לעשות הוא להרביב עוז ולנצל בתבונה הזדמנות שמגיע אוטוטו, ממש מעבר לפינה.

התיקון השבועי: להשלים פעולות ומשימות עד הסוף. זכרו! המתחיל במצווה אומרים לו גמור. שנה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר.

לעמוד הראשי – תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 23/09/22 ועד  29/09/22 – לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן