המשטרה עצרה 52 חשודים בהפרות הסדר בנתב"ג ורשמה כ-180 דוחות בגין הפרעה לתנועה
מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון הנחה את כלל הכוחות בנתב"ג לאכוף ביתר שאת, כל הפרה של הסדר הציבורי וניסיון פגיעה בהסדרי התנועה, על מנת לשמור על צירי החירום פנויים, לצד מניעת שיבוש לוח הטיסות ולהבטיח את נגישות ציבור הנוסעים אל הטיסות בבטחה.
בתום הערכת מצב כעת, הודה הממ"ז לכלל הכוחות על פעילותם באופן מקצועי וממלכתי, נוכח ניסיון המוחים לשבש ולפגוע בתפקוד נתב"ג, תוך אי עמידתם של מארגני המחאה בהתחייבות ובתנאים שנקבעו, טרם המחאה.
בנוסף, הנחה את מערך החקירות למצות את ההליך החקירתי עד תום.
◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן
◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










