news08.net/ads.txt

מחזיק תיק הכספים ברחובות פנחס הומינר – הפעילו מחדש את קו 319

השגרה כביכול חזרה, אבל מסתבר שהציבור החרדי, וברחובות בפרט, ממשיך לסבול ממצוקה קשה בתחום התחבורה הציבורית, וזאת בשל הוראה דווקנית ובלתי מובנת של משרדי הבריאות והתחבורה אשר אינם מאפשרים את הפעלת קו 319 המחבר בין רחובות לבני ברק.

 

בימים האחרונים התקבלו בלשכתו של מחזיק תיק הכספים בעיריית רחובות פנחס הומינר פניות רבות מצד התושבים המלינים על היעדר אפשרות להגיע בתחבורה ציבורית מרחובות לבני ברק וממנה.
הומינר פנה במכתב רשמי לשרת התחבורה מירי רגב יחד עם ראש עיריית רחובות רחמים מלול, אולם מלשכתה של שרת התחבורה ציינו כי מדובר בהוראה של משרד הבריאות ולכן אין אפשרות להפעיל את הקו.
“המדובר בקו חיוני עד מאד לתושבים רבים בעיר. החיבור בין רחובות לבני ברק הוא משמעותי וקו זה נחשב לקו פעיל עד מאד, היות שרבים נדרשים להגיע לבני ברק לצורכי עבודה, לימודים, קניות ועוד” ציין הומינר במכתבו.
עוד מוסיף פנחס הומינר כי “מורים, תלמידים ושאר התושבים לא יכולים להגיע בצורה סדירה לבני ברק או מבני ברק לרחובות בשל ההוראה המוזרה והבלתי הגיונית של משרד התחבורה שלא להפעיל את הקו, ואני מקווה שהאחראים יתעשו ויפעלו למען הציבור שגם כך סבל חודשים רבים בשל הקורונה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן