מחכים לסגר | היישוב שלכם אדום, צהוב, כתום או ירוק? לחצו כאן לבדיקה

חגי תשרי מתקרבים, משרד הבריאות מגבש תכנית להגבלות בחגים הקרובים – אם לא יהיה שינוי דרמטי בתחלואה, התכנית לא תכלול סגר מלא אלא הגבלות על התקהלויות, בתי תפילה, יציאה מהבית והגבלות על מספר האורחים בארוחות משפחתיות. המילה סגר מהדהדת בכל מערכות החדשות כמהלך אפשרי | בדקו עכשיו: האם היישוב שלכם אדום, צהוב, כתום או ירוק?  https://www.oref.org.il/

סיווג וצבע היישוב נקבע על-פי אחוז החולים החדשים, קצב גידול התחלואה ואחוז החולים החיוביים מסך הבדיקות, בהתאמה וביחס למספר התושבים. צבע היישוב מבטא את מצב התחלואה ביישוב, וכתוצאה מכך את ההגבלות בתחום ההתקהלות והתפוסה המותרת במקומות ציבוריים ועסקיים. בהתאם לכך, נקבעות הפעולות שעל המדינה, הרשות המקומית ותושבי היישוב לעשות כדי להוריד את רמת התחלואה. הפעולות שיבוצעו במסגרת הרשות המקומית לשם תמיכה בשינוי והורדת מגמת התחלואה בתחומה, כוללים הגברת מאמצי בידוק ויכולת בידוד, הגדלת היקפי התשאול ואיתור המגעים, הגנה על אוכלוסיות בסיכון, ביצוע אכיפה אפקטיבית והסברה ממוקדת. חישוב מצב התחלואה ביישוב יתפרסם לציבור אחת ליום, אולם שינוי סיווג וצבע היישוב יתבצע אחת לשבועיים לפי ממוצע הנתונים בשבוע האחרון, על-מנת לאפשר תקופת זמן מספקת לביצוע תהליכי שיפור ושינוי.

יישוב ירוק – יישוב בו רמת התחלואה הקיימת והצפויה נמוכה ולכן תתאפשר בו פעילות מקסימאלית של התקהלות במקומות ציבוריים ועסקיים, תוך הקפדה על ההנחיות על מנת לשמור על מצבו של הישוב.

יישוב צהוב – יישוב בו רמת התחלואה הקיימת והצפויה בינונית. בהתאם לכך, תתאפשר בו פעילות חלקית של התקהלות במקומות ציבוריים ועסקיים, תוך קיום מאמצים תומכים שיסייעו בשינוי מגמת התחלואה בישוב, הכוללים ביצוע אכיפה אפקטיבית, הגנה על אוכלוסייה בסיכון והסברה ממוקדת.

יישוב כתום – יישוב בו רמת התחלואה הקיימת והצפויה גבוהה. בהתאם לכך, תתאפשר בו פעילות מצומצמת של התקהלות במקומות ציבוריים ועסקיים, תוך קיום מאמצים תומכים שיסייעו בשינוי מגמת התחלואה בישוב, הכוללים הגברת מאמצי בידוק ויכולת בידוד, הגדלת היקפי התשאול ואיתור המגעים, הגנה על אוכלוסיות בסיכון, ביצוע אכיפה אפקטיבית והסברה ממוקדת.

יישוב אדום – יישוב בו רמת התחלואה הקיימת והצפויה גבוהה מאוד. בהתאם לכך, תתאפשר בו פעילות מינימלית של התקהלות במקומות ציבוריים ועסקיים, תוך קיום מאמצים תומכים שיסייעו בשינוי מגמת התחלואה, הכוללים הוצאת חולים למלוניות החלמה, ביצוע אכיפה קפדנית של בידודים, הסברה ממוקדת ואפקטיבית לשם שמירה על ההנחיות והגנה על אוכלוסיות בסיכון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן