news08.net/ads.txt

מחר ב9 בבוקר: המטפלת המתעללת מנס ציונה, ציפורה דוד, תיכנס לנווה תרצה

מחר בתשע בבוקר ציפורה דוד שהורשעה בהתעללות בתינוק תיכנס בשער נווה תרצה לרצות את עונשה שנקצב ל-12 חודשי מאסר כזכור, ציפורה דוד המטפלת מנס ציונה תועדה במאי 2019 כשהיא מתעללת בתינוק בו טיפלה. כעת, שנה וחצי אחרי שידור הסרטון שלא השאיר מקום לספק, תבוא המטפלת המתעללת על עונשה.

דוד, בת 66 ממושב בית עובד, מואשמת בעבירה של התעללות בקטין או בחסר ישע. לפי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום ברחובות, דוד החלה לטפל בתינוק בינואר אשתקד בבתי הוריו וסבתו בנס ציונה, ותועדה במצלמות מתעללת בו בדרכים שונות. באחד המקרים נכתב כי “בשעה 12 בצהריים המטפלת האכילה את התינוק במהירות ובאגרסיביות, כשצעקה לעברו “פה גדול”, התינוק החל לבכות. בתגובה, נטען, היא טפחה על לחיו וצעקה: “די לבכות, די ליילל”. היא המשיכה להאכילו תוך כדי שהוא בוכה. בהמשך נעמדה מאחוריו, תפסה בראשו והצמידה בחוזקה לפניו מגבת, היא חנקה אותו למשך מספר שניות תוך שהתינוק בועט ברגליו ומנסה להסיר את המגבת מפניו”, כך נטען.

במקרה נוסף שמתואר באישום, המטפלת הרימה את התינוק והושיבה אותו בחוזקה על השטיח מול הטלוויזיה תוך שהיא צועקת לעברו מספר פעמים “די לבכות” – התינוק המשיך בבכי ובתגובה, היא היכתה אותו בפה. לאחר מכן, דחפה בחוזקה בקבוק לפיו וצעקה לו “תחזיק תשתה”, תוך שהוא ממשיך לבכות בעוצמה. לאחר מכן היא הטיחה את התינוק על השטיח וצעקה “די”, כשנעמד וניסה לטפס על העגלה שלו. כשניסה התינוק לטפס שוב לעגלה, ציפורה דוד הטיחה אותו על השטיח וצעקה “תגיד לי אתה נורמלי?”. כדי לגרום לו להפסיק לבכות, היא דחפה מוצץ לפיו וצעקה “די!!!”. בהמשך, כשסיימה להחליף לו חיתול, היא משכה את התינוק בידיו וצעקה עליו “תעמוד!”. על פי הטענות שהמפורטות בכתב האישום יומיים קודם היא האכילה אותו וצעקה עליו: “אני הורגת אותך”.

“הנאשמת נהגה באכזריות תוך הטלת אימה משמעותית”, אמרה השופטת פינק כשהקריאה בפניה את גזר הדין. “הפגיעה בערכים המוגנים קשה ביותר, התנהגות בזויה כלפי תינוק חסר ישע תוך הפרה קשה של אמון ההורים בה. היא נהגה בו באלימות ואגרסיביות עד כדי התעללות בו: צעקות חוזרות ונשנות, התעלמות מסבלו, הכנסה אגרסיבית של מזון, מתן סטירות, הזזת התינוק באמצעות רגלה, איום על התינוק. ניכר כי מדובר בהתפרצות חזורת ואלימה כלפי התינוק, ללא תכנון, אך לא מדובר באירוע נקודתי. הסרטונים מדברים על פוטניצאל קשה לגרימת נזק וסבל לתינוק”.

כאמור, מחר (חמישי) היא נדרשת להתייצב עד 9.00 בכלא נווה תרצה, שם גם יקבלו את פניה פעילי מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך ומשפחת רוגוב. לדברי אם התינוק, בתאל רוגוב: “מחר אנחנו מגיעים ללוות אותה, כמו שהבטחנו בתחילת הדרך, עד שתהיה מאחורי סורג ובריח. אנחנו נהיה שם לראות את פניה הרעות בפעם האחרונה, ונוכל לסגור מעגל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן