news08.net/ads.txt

מחר: מבצע “הקש בדלת” למען חולי סרטן, מלול כבר תרם

מבצע “הקש בדלת” של האגודה למלחמה בסרטן, ייערך מחר (שני) ובמסגרתו יתרימו תלמידי העיר את התושבים למען חולי הסרטן. מבצע זה המתקיים השנה בפעם ה-59, ומהווה מקור מימון חשוב בפעילות המלחמה במחלת הסרטן בישראל, שכן פעילויות האגודה מתאפשרות אך ורק הודות תרומות הציבור, לא זוכה לשום מימון מתקציב ממשלתי כלשהו.

כיום חיים בישראל למעלה מ- 300,000 אלף חולים ומחלימים ובכל שנה מתאספים עוד כ-30,000 אלף חולים חדשים מתוכם 450 ילדים. בתי הספר העל יסודיים שתלמידיהם משתתפים במבצע: חט”ב קציר א’, חט”ב אמי”ת עמיחי, אורט תיכון, מדעים תיכון, אמי”ת המר חט”ב, אמי”ת הלל בנות, חט”ב דה שליט, חט”ב ישיבת הדרום, חט”ב אולפנה צביה, חט”ב רון ארד.

יו”ר האגודה למלחמה בסרטן ברחובות, מוטי ברק נפגש עם ראש העיר רחמים מלול, בלשכתו וקיבל את ברכתו כבכל שנה. אך לא רק את ברכתו אלא גם תרומה צנועה. לדברי ברק,”המאבק במחלת הסרטן הינו מערכה ממושכת ולכן האגודה פועלת למען קידום המחקר, הגברת המודעות בקרב הציבור בדרכי המניעה ולאבחון מוקדם, מסייעת במימון ורכישת ציוד רפואי מתקדם למחלקות האונקולוגיות בבתי חולים, לסייע לילדים חולים בלימודים, קייטנות, נופש לילדים ועוד. המשך קיום פעילותה של האגודה מותנה בגיוס משאבים כספיים שמשמעותם היא הצלת חיים. אנא תרמו ביד רחבה והצילו חיי אדם, כל תרומה תתקבל בברכה. זו אני רוצה להודות לראש העיר, רחמים מלול, על הסיוע  ועל התרומה הראשונה בעיר למבצע לשנה זו”. תרומות מתקבלות גם באמצעות בטל 052-4238341.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן