news08.net/ads.txt

מחר תתקיים פגישה של חברת “מבושלת” עם החברה העירונית והנהגת ההורים, במטרה לשפר את המזון המוגש בצהרונים

מחר תתקיים פגישה של חברת “מבושלת” עם החברה העירונית והנהגת ההורים, במטרה לשפר את המזון המוגש בצהרונים – לאור תלונות שהגיעו לידי ההנהגה ההורית העירונית על איכות המזון בארוחת הצהריים בצהרוני בתי הספר בעיר, על חוסר יציבות בתפריט וילדים שנמנעים מחלק מהמנות המוגשות, פנתה ההנהגה לחברה העירונית לקיום פגישה משולבת עם חברת “מבושלת”, ספקית המזון של הצהרונים בעיר, על מנת לפתור את הדברים לשביעות רצון כל הצדדים.

לקראת הפגישה, הנהגת ההורים והחברה העירונית עורכים סקר מקיף בין הורי וילדי הצהרונים בבתי הספר. הסקר מתבצע כחלק מתהליך הפיקוח והעבודה מול החברה העירונית, כאשר במשוב מההורים הנובע למעשה מהילדים, בעל חשיבות עליונה בהחלטות שיתקבלו בקרב נציגי ההנהגה בהמשך. יצוין כי השאלון מיועד רק לבתי הספר כאשר עד עתה מילאו את השאלון למעלה כ-300 הורים וילדים.

לקישור למילוי השאלון על מנת שיהווה בסיס לשיפור המצב התזונתי לחץ כאן

לקישור למילוי השאלון על מנת שיהווה בסיס לשיפור המצב התזונתי לחץ כאן

לדברי מיקי מרקוביץ’, חבר צוות ההזנה בהנהגה ההורית העירונית: “הנהגת ההורים עושה ככל הניתן על מנת לוודא כי ילדינו יקבלו אוכל בריא מזין וטעים. כרגע נראה כי המצב בצהרוני בתי הספר אינו משביע רצון ולכן יזמנו את סקר ההורים ואת המפגש עם החברה העירונית וחברת מבושלת. כולנו תקווה כי המפגש יניב תוצאות לטובת ילדינו”.

מנכ”ל החברה העירונית, איציק עובדיה מסר: “החברה העירונית פועלת בשיתוף פעולה מלא עם הנהגת ההורים העירונית בכדי להבטיח לילדינו ארוחות מזינות ובריאות באיכות טובה של מרכיבי המזון , החברה מפעילה באופן שוטף מערכות בקרה חיצוניות לבחינת האיכות של המנות המוגשות לילדי הצהרונים. המשוב של ההורים והילדים חשוב מאוד בכדי לשפר את האיכות שאנו מקבלים”.

מיקי מרקוביץ’

ומה באשר לילדי הצהרונים של הגנים? ברשת חוויות הופתעו כי לא נקראו להשתתף בפגישה אולם בהנהגת ההורים העירונית מבהירים כי “כרגע מדובר בצהרונים של החברה העירונית מפני שרק שם יש תלונות מצד הורים. בגני הילדים כמעט ואין תלונות”. כמו כן הובהר כי מדובר בתפריט שונה הניתן לילדי הגנים ולילדי בתי הספר.

לקישור למילוי השאלון על מנת שיהווה בסיס לשיפור המצב התזונתי לחץ כאן

(צילומים: ארכיון, סיור הנהגת ההורים בחברת מבושלת, נובמבר 2018)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן