מיזם אומנותי ייחודי להנצחה במודיעין

ריקי מנור, אומנית קרמיקה ממודיעין הצטרפה למיזם ארצי של סדנאות אומנות ליצירת כלניות מקרמיקה שיוצבו באתרי הנצחה ברחבי הארץ.

אומנית הקרמיקה ריקי מנור ממודיעין נרתמה למיזם ארצי של סדנאות אומנות ליצירת כלניות מקרמיקה שיוצבו באתרי הנצחה ברחבי הארץ.

מתחילת המלחמה פתחה ריקי מנור בהתנדבות את ביתה, את ליבה ואת הסטודיו שלה עבור סדנאות ייחודיות ליצירות כלניות מקרמיקה. עד כה השתתפו בסדנאות עשרות נשים וגברים, חלקם בני זוג.

ריקי מנור הקדישה את אחת הסדנאות לסא”ל סלמאן חבקה ז”ל, גיבור ישראל נהרג בעזה במהלך המלחמה, ולעדה הדרוזית כולה.

לדברי מנור, היא כבר השיגה את מטרתה שבהכנת הכלניות. “בסטודיו שבביתי נתתי מקום לנשים ליצור יחד בכיף לדבר על רחשי הלב לגעת בכלנית לחוש אותה בכל השלבים של העשייה. כשמביטים בה כשפותחים את התנור היא אדומה כאש סטטית, קפואה כמעט ומדממת וזה צובט את הלב. אני אוספת אותן אחת אחת ומכניסה לארגז וגם זה דימוי קשה. אני חיה את הכלנית ביום הראשון אחרי השבת ואיך היא פוגשת אותי. אני מרגישה אותה עם הרבה אמוציות – מהאזעקה הראשונה שפילחה לנו הלב והגוף ותפסה אותנו בחולשותינו, בלי טיפת הגנה, והפקירה אותנו לכל כך הרבה שעות בזעקות שבר לעזרה: איפה החיילים ולמה הם לא מגיעים? זה נשמע כמו לקוח מתוך סרט דמיוני בארץ אחרת”.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

 

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן