news08.net/ads.txt

מיזם חדש של מד״א: עמדת ההחייאה של מגן דוד אדום- אצלכם בבניין או במשרד

מגן דוד אדום החל במיזם חדש, במסגרתו מוצבות עמדות החייאה חכמות, הכוללות מכשיר החייאה – דפיברילטור – במשרדים ובבנייני מגורים. העמדות מותקנות ומתוחזקות ע”י מד”א ומקושרות

באופן אוטומטי למוקד החירום 101 של מד”א.

במקרה של דום לב, כל דקה היא קריטית. בכל 60 שניות שחולפות מרגע האירוע ללא טיפול, פוחתים סיכויי ההישרדות של החולה ב-7%-10%. ככל שמכת חשמל ממכשיר החייאה – הדפיברילטור – מתקבלת מהר יותר, סיכוייו של החולה לחדש את פעילות הלב גדלים באופן דרמטי. חיים רבים כבר ניצלו באמצעות מכשיר הדפיברילטור של מגן דוד אדום, שכל אזרח יכול להפעיל בקלות, ללא ידע רפואי מוקדם. המכשיר נותן מכות חשמל על פי הצורך, מכתיב את קצב ההחייאה, ומספק הוראות הפעלה קוליות וחזותיות ברורות. במקביל, הדפיברילטור מתחבר למוקד החירום של מד”א, כשהמפעיל מקבל הנחיות נוספות מהחובשים והפראמדיקים במוקד 101. באותו הזמן, צוותי מד”א מקבלים פרטים על המטופל עוד בדרכם למקום האירוע.

“מכשיר הדפיברילטור מצריך תחזוקה שוטפת”, מסביר סמנכ”ל רפואה במד”א ד”ר רפאל סטרוגו, “רק בדיקת תקינות קבועה של הדפיברילטור תבטיח שהוא יוכל לשמש להחייאה בזמן אמת, ולהציל חיים”.

“עמדות ההחייאה החכמות של מד”א, המוצבות בימים אלה במשרדים ובבנייני מגורים, כוללות ארון קודן ומכשיר דפיברילטור חכם, המחובר באופן קבוע למוקד 101 של מד”א, משדר ומתריע על כל תקלה”, מספרת מנכ”לית אגודת ידידי מד”א בישראל אורלי אריאל, מד”א דואג בעבורך לתחזוקת המכשיר כל העת, ומבטיח את פעולתו התקינה בזמן אמת”.

לפרטים נוספים ניתן לחייג למוקד אגודת ידידי מד”א בטלפון 5710*.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן