news08.net/ads.txt

מיטוט החמאס יביא שלום וביטחון לישראל ולעזה

הרב של מזכרת בתיה, הרב אפריים זלמנוביץ, בטור אישי

החמאס בנוי על אידיאולוגיה המבקשת להשמיד את מדינת ישראל. רק אם צה”ל  ימוטט כליל את ארגוני הטרור, אזרחי מדינת ישראל וגם תושבי עזה, יזכו לשקט וביטחון שגשוג ופיתוח. הצעד הראשון חייב להיות מכת בכורות. חיסול כל ראשי ארגוני הטרור בעזה וגם בלבנון ובכל מקום שהם.

ממשלת ישראל חייבת להורות לצה”ל להשמיד ולהרוג את חברי ארגון הטרוריסטים עד חרמה. סיכולים ממוקדים שינטרלו את מנהיגי ארגון עד מיטוט החמאס. ברור, שיש להקפיד על פגיעה מינימלית בבלתי מעורבים. מותנה באי הפקרת דם בנינו וסיכון חיי חיילינו.

מצרים לפני למעלה מ- 3500 שנה חטפה הרבה מכות אבל מה שגרם לה לשחרר את בני ישראל מבית עבדים הייתה המכה האחרונה מכת בכורות. גם ארגון הטרור חמאס קיבל מצה”ל מכות נמרצות ולא ניכנע ולא הניח את נשקו לכן חובה מוטלת על כוחות הביטחון לרוצץ את ראשי הנחש בכל מקום ובכל זמן עד הישמדם.

דין חמאס כדין עמלק. החמאס מבקש להשמיד את מדינת ישראל ולהקים על חורבותיה את פלסטין. למטרה זו הוא משגר אל עבר ישראל טילים ופוגע באזרחים תמימים ללא כל הבחנה וזורע פחד הרס וחורבן. ממשלת ישראל חייבת לתת לצה”ל לנצח.

עמלק הוא עם לק דם. עם של רוצחים. התורה מספרת מעשה שהיה כך היה: בני ישראל בצאתם ממצרים בדרכם לרשת את ארץ כנען, הארץ המובטחת, ירושה היא לנו מאבותינו. בא עמלק ואורב להם ומכה בזקנים נשים וילדים המשתרכים בסוף השיירה כמסופר בתורה (דברים כ”ה י”ח) “וַיְזַנֵּ֤ב בְּךָ֙ כָּל־הַנֶּחֱשָׁלִ֣ים אַֽחֲרֶ֔יךָ וְאַתָּ֖ה עָיֵ֣ף וְיָגֵ֑עַ וְלֹ֥א יָרֵ֖א אֱלֹהִֽים”. נתפלל לה’ שיצילנו היום כאז מרוצחים תאבי דם כאמור (מיכה ז’ ט”ו) “כִּימֵ֥י צֵאתְךָ֖ מֵאֶ֣רֶץ מִצְרָ֑יִם אַרְאֶ֖נּוּ נִפְלָאֽוֹת”.

ה’ ציווה לנו (דברים כ”ה “יט) “תִּמְחֶה֙ אֶת־זֵ֣כֶר עֲמָלֵ֔ק מִתַּ֖חַת הַשָּׁמָ֑יִם לֹ֖א תִּשְׁכָּֽח” והבטיח לנו (שמות י”ז ט”ז) “וַיֹּ֗אמֶר כִּֽי־יָד֙ עַל־כֵּ֣ס יָ֔הּ מִלְחָמָ֥ה לַה’ בַּֽעֲמָלֵ֑ק מִדֹּ֖ר דֹּֽר”. מלך מלכי המלכים מצווה אותנו להרוג ללא רחם בכל מקום ובכל זמן את הטרוריסטים צמאי דם. אין כל טעם לנהל עם טרוריסטים משא ומתן. אין גם להביאם למשפט. חובה להרגם בשדה הקרב. הבא להרגך השכם להרגו.

משרשי המצווה (חינוך תר”ג) לזכור את אשר עשה לנו עמלק “לתת אל לבנו שכל המיצר לישראל שנאוי לפני הקדוש ברוך הוא כי לפי רעתו וערמתו רוב נזקו תהיה מפלתו ורעתו כמו שאתה מוצא בעמלק כי מפני שעשה רעה גדולה לישראל שהתחיל הוא להזיקם ציוונו ברוך הוא לאבד זכרם מני ארץ ולשרש אחריו עד כלה”

ארגון טרור מיסודו אינו בנוי לכרות ברית שלום. טרור ושלום הם תרתי דסתרי. הא ראיה שכל הניסיונות להגיע עם החמאס להסדרה כשלו. רק אחרי מיטוט חמאס יהיה אפשר לפרז את עזה מכלי משחית ולהביא את השלום לאיזור.

בשנת 1987 הוקם ארגון הטרור “חמאס” במטרה להשמיד את מדינת ישראל ולהקים על חרבותיה כולל יהודה ושומרון וחבל עזה מדינה פלסטינית איסלאמיסטית פונדמנטליסטית. החמאס ממשיך דרכו של המופתי של ירושלים חאג’ אמין אל חוסייני, תלמיד ראשיד רידא האב הרוחני של האחים המוסלמים, שחבר לאיטליה הפשיסטית ולגרמניה הנאצית בתקווה שהפתרון הסופי, השמדת היהודים, תכלול גם את יהודי צפון אפריקה ופלסטין.

הענשה סביבתית אסורה מן התורה. יש לעשות ככל שיש לאל ידינו לבל תיפול שערה משערות ראשו של החף מכל פשע. אסור לצבא המוסרי ביותר בעולם, צה”ל, לפגוע בבלתי מעורבים. מאידך, חיסול פצצה מתקתקת גם אם מחיבת נזק משני כולל פגיעה בבלתי מעורבים – מחויבת המציאות היא.

ארץ הקודש איננה סובלת שפיכות דמים. למיעוטים החיים עמנו יש דין גר תושב ויש להעניק להם שוויון זכויות ולכבדם מפני דרכי שלום וחלילה לפגוע בהם או ברכושם. לכן, סיכול ממוקד הוא הדרך הנאותה להשמיד את ארגון הטרור מבלי לפגוע בבלתי מעורבים.

הרב אברהם יצחק הכהן קוק הרב הראשי לישראל, אחרי שקרא בעיתונות על מעשה נבלה של בני בלייעל יהודים שגנבו נעלי ערבי תחת הכותרת “סכסוך נעלים בדרך לאילת” כתב הרב מכתב למערכת בזו הלשון: אם לצערנו קרה דבר מחפיר כזה של סידור עלבון וצער כזה, מתוך התלוצצות פרועה ומושחתת זו, על ידי אנשים מתוכנו אל בן אדם ושכננו הגר, ויושב עמנו בתוכנו, הרי יש להוקיע זאת ולהתבייש בזה, ולחפש דרכים כיצד לפייס באמת את הנעלב שהזדמן לתומו בינינו. ולתקן המכשלה הזאת, לבל יישנו חלילה עוד מקרים נוראים כאלה אצלנו, ולסלק חילול ה’ והעוון הזה מעלינו, ולא לפרסם את זה בעיתונות כ- ‘חכמה מעניינת’. הטבח שנעשה בתושבי עוטף עזה אמש מחייב את צה”ל מחייב את צה”ל להשמיד את חמאס מתחת שמי השמים.

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן