news08.net/ads.txt

מיטל קדוש: “התהפכתי והתפכחתי”

“לא הבטיחו לי כלום וגם מה שהבטיחו סירבתי לקבל, זאת אני שפועלת כמעט עשור למען תושבי גדרה בהמון פרויקטים בהתנדבות וזאת אותה אני שבמשך שנים הייתי אופוזיציה לוחמנית לראש המועצה, זאת אני שהקמתי מפלגה להחליף את ראש המועצה ועשיתי לעצמי חור בכיס וחור בלב”

הפעילה הכי קורבת לסגן ראש המועצה סהר רווח, בבחירות 2018, זו שליוותה אותו מהיטום הראשון וכיתתה רגליים, התווכחה עם מחנות אחרים והובילה את המערך האסטרטגי-תקשורתי בכל כוחותיה, פרסמה היום רשומה סופר מרגשת – שבעיניי שווה לתת לה במה:

וכך רשמה (לא נגענו): “התהפכתי!!!! אני מבקשת לקרוא עד הסוף ולמי שיש הפרעות קשב וריכוז כמוני מוזמן לקרוא כל פעם קטע בנפרד. התהפכתי והתפכחתי!!! אבל לא כמו שניצל מהיר שנשרף אם שוכחים לתת לו רגע תשומת לב (המבין יבין)… התהפכתי כמו תבשיל קדירה איכותי עם ניחוח משכר שישב שעות בתנור והעמיק את הטעם וכאילו התבגר אל תוך הטעמים של עצמו.

לא הבטיחו לי כלום וגם מה שהבטיחו סירבתי לקבל, זאת אני שפועלת כמעט עשור למען תושבי גדרה בהמון פרויקטים בהתנדבות וזאת אותה אני שבמשך שנים הייתי אופוזיציה לוחמנית לראש המועצה, זאת אני שהקמתי מפלגה להחליף את ראש המועצה ועשיתי לעצמי חור בכיס וחור בלב. אני לא חושבת, למעשה- אני יודעת, שאין עוד תושב או תושבת בגדרה כמוני שללא שום טייטל ציבורי תרמו ועשו למען המושבה בהתנדבות מלאה במשך שנים ועל הדרך ספגתי פגיעות אישיות כאילו מישהו מן הפוגעים משלם את משכורתי או מגדל את ילדיי. כנות היא ערך עליון עבורי ולכן אשתף קצת מתחושותי (יש לי פשוט המון ולכם אין את כל הזמן שבעולם, אז אקצר):

לאחר היכרות מאוד מעמיקה עם כל הגורמים הפוליטיים הנוכחיים אני יודעת מעל לכל ספק, שהבחירה בסיעת הגדרתיים היא לא פחות מבחירה גרועה לתושבי גדרה, כסהר רווח בצד אחד והוא הבן אדם שאני הכי אוהבת בעולם ואישה מתמודדת בצד אחר שאני חייבת לתת לה הזדמנות. החלטתי- רק לא פינטו וכך פעלתי. בשבועות הספורים האחרונים קרו מספר דברים שגרמו לי לכתוב את הפוסט הזה –

1. כמות השנאה וההכפשות האישיות שרצות ברשת כולל איומים מגורמים שנראים לי לא פחות מעברייניים גרמו לי להבין שלא אתן יד ואפילו אפעל שמחנה האנטי לא יבחר.
2. כאישה חילונית אתאיסטית אני מאוד מוטרדת מחיבורים פוליטיים שנעשו לאחרונה ושואלת את עצמי מה הוסכם בין שתי מפלגות שאחת צעקה הדתה והשניה היא הדתה בעצמה. מה הובטח בצד השני למפלגה הזאת שהיא לא קיבלה בצד השני.
3. פניתי למפלגה השלישית להציע עזרה וקיבלתי תשובה שגורמת לי לחשוב שמבחינה ניהולית פוליטית המפלגה עדיין איננה בשלה להנהיג את גדרה, אך עם זאת חלק מליבי עדיין שם, מעצם היותי אישה פרוגרסיבית.
לאחר כל השיקולים והתחבטויות החלטתי שאם אני רוצה יום אחד להוביל את גדרה ואני בן אדם שרץ למרחקים ארוכים, אתן את קולי ואכריז על כך בפומבי למי שנתן לי לעשות למען תושבי גדרה בתפקידים שלקחתי על עצמי מבלי שאף אחד ביקש ממני.

הבאתי הישגים רבים לתושבי גדרה בתחום החינוך, בתחום של שיוויון חברתי, בתחום של הספורט והתרבות וללא תמיכת גורמים מהמועצה שאני מאוד אוהבת כל זה לא היה קורה, אדם צריך לעמוד במראה לפעמים ולאמר את האמת גם לעצמו – אני אתמוך בפומבי בבחירות הבאות ביואל גמליאל לראשות המועצה ובסהר רווח לחברות המועצה. אני יודעת בלב שלם, אחרי שנים של עשיה חברתית למען תושבי גדרה ואחרי שראיתם כי לא קיבלתי שום דבר לטובתי האישית, אלא ההיפך, אתם תאמינו לי שבעת הזאת, כמו בכל זמן, אני פועלת למען תושבי גדרה”.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
תושב ותיק
תושב ותיק
6 months ago

מי זאת האישה הזו, עם כל כך הרבה סיפורים ובעיקר מחמאות לעצמה.
לא מכיר, לא יודע ולא שמעתי……

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
תושב ותיק
תושב ותיק
6 months ago

מי זאת האישה הזו, עם כל כך הרבה סיפורים ובעיקר מחמאות לעצמה.
לא מכיר, לא יודע ולא שמעתי……

דילוג לתוכן