מילה טובה | אורן משי ועם ישראל אומרים תודה לחיילים

קמפיין ברכות מיוחד של רשת אורן משי. לקוחות הרשת מוזמנים לכתוב ברכה אישית לכל אחד מהחיילים ואנשי כוחות הביטחון שבשטח ובאורן משי ידאגו לעצב, להדפיס ולהעביר את הברכות אליהם יחד עם משהו מתוק והרבה חיזוקים.

רשת אורן משי – לה סניפים באשקלון, יבנה, באר שבע, נתיבות, ראשון לציון ובהקמה – בקרית גת – מזמינה את עם ישראל לחזק את חיילי צה”ל ויוצאת בקמפיין ברכות מיוחד. לקוחות הרשת מוזמנים לכתוב ברכה אישית לכל אחד מהחיילים ואנשי כוחות הביטחון שבשטח ובאורן משי ידאגו לעצב, להדפיס ולהעביר את הברכות אליהם יחד עם משהו מתוק והרבה חיזוקים.

ברוח חג החנוכה המתקרב, באורן משי יפנקו את החיילים במשלוחי סופגניות מיוחדות שיתלוו לברכות המעוצבות של עם ישראל כדי לחזק את החיילים ששומרים עלינו ופשוט להגיד להם תודה.

כבר ביום חמישי האחרון חולקו כ-200 ברכות לחיילים בדרום ששמחו על החיזוקים מהעורף, ובהמשך החודש באורן משי מתכננים לחלק עוד כ-3,000 ברכות ללוחמים בבסיסי הדרום ולהמשיך לפנק אותם בסופגניות ומאפים טריים. לחצו כאן לקישור לכתיבת הברכה.

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

צילום: אורן משי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן