news08.net/ads.txt

מילה טובה | טאבלטים לילדים עם צרכים מיוחדים בעוטף

מאוקראינה באהבה: הקהילה היהודית בקייב העניקה טאבלטים לילדים עם צרכים מיוחדים בעוטף עזה

אחרי שנתיים שאוקראינה נמצאת תחת מלחמה קשה, הגיעו השבוע רבה של קייב הרב יונתן מרקוביץ ורעייתו הרבנית אינה

לביקור חיזוק בעוטף עזה כדי להביע את תמיכת יהודי אוקראינה בתושבים ובילדי העוטף. הרב מרקוביץ שוחח עם ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו שהביע את תודתו והערכתו על התמיכה החשובה.

במסגרת הביקור, פגשו הרב והרבנית מרקוביץ ילדים עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם המתגוררים במועצה האזורית חוף אשקלון והעניקו להם טאבלטים חדשים שיסייעו להם בהתמודדות עם המצב המורכב. בביקור השתתפה גם הדר רומנו, חברת הועד המנהל של העמותה לקידום קהילת יהדות ישראל אוקראינה שיזמה את פרוייקט הטאבלטים לילדי העוטף.

“כמי שנמצאים כבר שנתיים תחת מתקפות טילים ורחפנים מתאבדים, אנחנו מבינים את הסכנה ומזדהים איתכם”, אמר הרב יונתן מרקוביץ בפגישה. “הקהילה היהודית באוקראינה כולה עומדת מאחוריכם, מתפללת לבריאות כל הפצועים ולשלומם של החיילים”.

הטאבלטים לילדי חוף אשקלון מצטרפים לעוד עשרות טאבלטים שחילקו הקהילה היהודית JCC בקייב והעמותה לקידום קהילת יהדות ישראל אוקראינה לילדים מקיבוץ בארי ושדרות.

צילום: דוברות הקהילה היהודית JCC חב"ד בקייב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן