מינוי חדש: איתי גרנק, תושב גדרה מונה למנכ״ל משרד המורשת

שר המורשת, הרב עמיחי אליהו: “מדינת ישראל נמצאת במשבר זהותי עמוק. אנחנו רואים במשרד המורשת כלי לחבר את הציבור לסיפורו ההיסטורי ועברו המפואר, הניצחון שלנו על אויבינו, ועמידתנו האיתנה תלויה ברוח העם, רוח המגיעה מהחיבור למורשת.”

הממשלה אישרה היום את מינויו של איתי גרנק למנכ”ל משרד המורשת.

שר המורשת עמיחי אליהו “גרנק מביא עימו ניסיון ניהולי רב בקידום תוכניות ומיזמים ציבוריים בנושאי מורשת”

הממשלה אישרה היום (א’) את מינויו של איתי גרנק לתפקיד מנכ”ל משרד המורשת, זאת לאחר ששעבר את אישור ועדת המינויים של נציבות שירות המדינה.

גרנק (39) תושב גדרה, נשוי +4 מביא עימו ניסיון ניהולי רב בתפקידים שונים בהם מורשת ישראל. גרנק שירת כלוחם בגדוד גדס”ר נח”ל. הוא בעל תואר ראשון (A.B) במנהל עסקים ושני (M.A) בממשל ופוליטיקה ובוגר קורס דירקטורים באוניברסיטת בר אילן.

וועדת המינויים בראשות נציב שירות המדינה  קבעה כי לגרנק כישורים העולים כדי כישורים מיוחדים, וכי היכרותו עם תחומי העיסוק של המשרד וניסיונו הרב יאפשרו לו להוביל תהליכים משמעותיים במשרד המורשת.

בשנת 2008 שימש גרנק כמנהל מוסדות הגרעין ביפו, שם הקים מדרשת טיולים שהביאה עשרות אלפי אנשים בשנה לביקור באתרי המורשת ביפו העתיקה ושימש כחבר הנהלת המועצה הדתית בתל אביב – יפו. בין השנים 2018-2013 כיהן גרנק כמנכ”ל ארגון זהות במסגרתו מועברים תכני מורשת והיסטוריה יהודית ברוח ישראלית יהודית ביותר מאלף בתי ספר ברחבי הארץ.

לאורך השנים הוביל גרנק תוכניות ומיזמים ארציים רבים בתחום המורשת בהם מיזם “יחד ירושלים” שהתקיים בחמישים רשויות ברחבי הארץ ואת יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה, אותו קידם מול משרדי ממשלה בשיתוף עם ארגון נכי צה”ל.

פועלו של גרנק בתחום המורשת כולל גם את הקמת וניהול חברת ‘תרבותי’, שפיתחה טכנולוגיה מתקדמת של מציאות רבודה באתרי מורשת ועל יהדות ארצות ערב ואירן. בין השנים 2020-2022 הקים רשת משחקים עם טכנולוגיה מתקדמת באתרי מורשת.

החל משנת 2021 מכהן גרנק כמו”ל “עולם קטן”, עיתון מוביל לציבור הדתי והמסורתי שמופץ בעשרות אלפי עותקים. בשנת 2022 הקים את חברת ‘מיישבי הארץ’ ומונה למנכ”ל החברה, שרכשה נכסי נדל”ן בהיקף משמעותי.

כמו כן, הוביל במהלך השנים תכנית לימודית במסגרתה הוכשרו מאות  מנהלים בכירים במשק ובחברה האזרחית לכהן כדירקטורים.

גרנק מסר עם כניסתו לתפקיד: “אני מודה לשר עמיחי אליהו על הבחירה לשמש בתפקיד החשוב ומצפה להוביל יחד את המורשת הלאומית ואת אתרי המורשת שלנו, שמהווים אבן יסוד בחיזוק החוסן הלאומי של מדינת ישראל, המורשת שלנו היא החוסן שלנו, היום יותר מתמיד”.

שר המורשת הרב עמיחי אליהו: “מדינת ישראל נמצאת במשבר זהותי עמוק. אנחנו רואים במשרד המורשת כלי לחבר את הציבור לסיפורו ההיסטורי ועברו המפואר, הניצחון שלנו על אויבינו, ועמידתנו האיתנה תלויה ברוח העם, רוח המגיעה מהחיבור למורשת.

איתי גרנק מביא עמו היכרות נרחבת וניסיון משמעותי בקידום תוכניות ומיזמים בתחום מורשת ישראל לצד יכולות ניהול מרשימות ויכולות לרתום את גופי השלטון להצלחת המשרד. אני מאחל לו הצלחה בתפקיד”.

 

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: אלחנן קוטלר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן