news08.net/ads.txt

מינוי חדש ב”פאוורבול”: רונן לברן יוביל את הניהול והצמיחה של החברה בנס ציונה

מינוי חדש בחברת פאוורבול: רונן לברן ינהל את היחידה העסקית בחברה הממוקמת בפארק המדע בנס ציונה ובמסגרת תפקידו יוביל את הניהול והצמיחה של המתחם הפופולארי. קודם לכן עבד בחברת “חג’ג’ אירופה”.

ברשומה ברשת הפייסבוק כתב לברן: “שנת 2020 תהיה שנה זכורה בהיסטוריה. covid-19 הגיע ושיבש פחות או יותר את כל העולם. השווקים השתוללו מאי וודאות וזה גם לא פסח עלי. בין סגרים וחל”ת לסירוגין החלטתי לשנות את סדרי העדיפויות שלי ולהבין שאני צריך למצוא איזון. אין יותר מתאים מזה שב 2021 אצא למסע חדש. שמח להצטרף למשפחת פאוורבול בניהול היחידה העסקית בפארק המדע נס ציונה. במסגרת התפקיד אני אוביל את הניהול והצמיחה של המתחם שיהווה בית לחברות טכנולוגיות, סטארטאפים ויזמים בתחומים מגוונים”.

Powerball מציעה מגוון פתרונות של חללי עבודה ביניהם משרדים מרוהטים, חדרי ישיבות, כיתות לימוד, מטבח מאובזר, לאונג’ מפנק לאירוח הרצאות ואירועי חברה וכן אזורי ישיבה משותפים באווירה אחרת. בנוסף, מתקיימות הרצאות שבועיות, Happy hour שבועי, מפגשי נטוורקינג, מיט-אפים ועוד.בנוסף מקפידים לסייע לחברות וליזמים שלנו בחיבור למשקיעים, יועצים ונותני שירות במטרה לפתח קהילה שיתופית ומפרה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דניאל ג
דניאל ג
3 years ago

בן אדם פשוט תותח. כל הכבוד, תמשיך כך!

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דניאל ג
דניאל ג
3 years ago

בן אדם פשוט תותח. כל הכבוד, תמשיך כך!

דילוג לתוכן