news08.net/ads.txt

מינוי חדש במאוחדת: אבי משה מונה למנהל מרפאות ‘קניותר’ וטיפת חלב בנס ציונה

אבי משה (48), תושב רחובות נשוי ואב לשלושה מונה למנהל מרפאות מאוחדת ‘קניותר’ וטיפת חלב בנס ציונה. משה, בעל תואר שני בניהול מערכות בריאות ו-וותק של 26 שנה בצה”ל. את רוב שנותיו שירת בחיל הרפואה במגוון תפקידי ניהול ופיקוד.

“ההגעה למאוחדת מהווה עבורי אתגר גדול ומשמעותי לקידום הבריאות עבור לקוחותינו בנס ציונה”, מסר אבי משה. “במאוחדת נחשפתי למגוון רחב של שירותים בקהילה, בזמינות ואיכות גבוהה. אין ספק כי מאוחדת מעניקה מענה ותחושה של שייכות, משפחתיות ואכפתיות ללקוחותיה – נמשיך ונרחיב את סל השירותים כך שיהיו נגישים לשביעות רצון המבוטחים”, הוסיף.

לדברי מנהל המחוז דני מושיוב, “אבי משה מגיע לתפקיד החדש עם מוטיבציה ומרץ להוביל את המרפאה בנס ציונה. עם כישוריו הרבים, אין לי ספק כי הוא יצליח באתגרים המצפים לו ויבצע את תפקידו בצורה הראויה ביותר למען מבוטחי מאוחדת. אנו מאחלים לו הצלחה רבה”.

שירותי הבריאות הניתנים במרפאת נס ציונה כוללים את מיטב הרופאים ברפואה הראשונית והמקצועית. רפואת משפחה: ד”ר סיהו רוזלין, ד”ר מרגריטה קופפר, ד”ר ליאורה קליין וד”ר חביב נתן; רפואת ילדים: ד”ר מיכאל קוסטקובסקי; רפואת מומחים: נוירולוגיה – ד”ר איליאייב; אורתופדיה – ד”ר קטנוב, פסיכיאטריה – ד”ר בודניק; פסיכיאטריית ילדים – ד”ר מאיה קצוטי, כירורגיה – ד”ר ירדן ארז, ד”ר בן אהרון; אורתופדיה – ד”ר הלפרין; קרדיולוגיה – ד”ר שקלובסקי; אורולוגיה – ד”ר שטריקר; רפואת נשים – ד”ר אורי טל; עור – ד”ר ירון לביא וד”ר צאלי טל; התפתחות הילד – ד”ר רועי אסף; עובדת סוציאלית ליאת שגיא, דיאטנית – איריס קרני. כמו כן, במאוחדת מקפידים על סדנאות לקידום בריאות לרבות יוגה, פילאטיס, קבוצות לחולי פיברומיאלגיה, ליווי הריון ועוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן