news08.net/ads.txt

מירי רגב אישרה את בקשתו של גבי גאון לתקצוב בניית כביש עוקף קריית החינוך בבר לב, בעלות כוללת של כ-1.7 מיליון שקלים

שרת התחבורה מירי רגב, אישרה את בקשתו של ראש מועצת מזכרת בתיה גבי גאון, לתקצוב בניית כביש עוקף קריית החינוך בשכונת ברלב (עוקף רח’ איזידורה דאנקן). עלות הפרויקט: כ-1.7 מיליון ש”ח מתוכם יממן משרד התחבורה כ-1.2 מיליון ש”ח.

יצוין כי אישור זה מצטרף לבקשות נוספות של המועצה אותן אישרה לאחרונה שרת התחבורה ובהן תקצוב של 31 מיליון ש”ח עבור בניית צומת הכניסה השלישי – העבודות החלו לפני חודשיים ואמורות להסתיים בספטמבר 2021 וכן תקצוב של מיליון ש”ח עבור שביל אופניים בגדה הצפונית של נחל עקרון – אנו ממתינים לאישור חברת הבקרה של משרד התחבורה על מנת לצאת לדרך עם השביל ועבודות פיתוח גדות הנחל במקטע שבין הכניסה המזרחית (שד’ מוטה גור לכיוון רחוב הרשקוביץ).

לדברי גאון, “הכביש יגביר את הבטיחות במתחם הורדת התלמידים בקריית החינוך בשכונת בר-לב, יפחית את העומסים והסכנות בשדרות רפאל סוויסה ובנוסף, יאפשר גישה לאזור הקאנטרי קלאב שיבנה בצמוד אליו. בחודשים הקרובים יחל תכנון הכביש שישתלב עם תכנון הקאנטרי קלאב. תודה לשרה רגב על האמון במועצת מזכרת בתיה ובחזון שלנו להמשך פיתוח המושבה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן