news08.net/ads.txt

מי זכה בחידון זהירות בדרכים שהתקיים במתנס גן יבנה?

התלמיד המנצח היה אריאל טומצקין מבית הספר אילן רמון שזכה באופניים, שי מגן הוענק לבית הספר ושכבת כיתות ה’ זכתה לפעילות שכבתית של “חדר בריחה”

אירוע השיא של תוכנית שמקדמת המועצה המקומית גן יבנה בהובלת המחלקה לביטחון קהילתי בניהולה של ציפי שילוח, יחד עם הרלב”ד בנושא מניעה והגברת המודעות לבטיחות בדרכים נערך במתנ”ס גן יבנה.

שיתופי הפעולה בנושא זהירות בדרכים מתקיימים במשך כל השנה בין בתי הספר לבין המחלקה לביטחון קהילתי והרלב”ד כולל בניית תוכנית ארוכת טווח ללמידה משמעותית בנושאים אלה. קדמה לחידון הגמר פעילות ענפה בבתי הספר יחד עם מפעיל תוכנית אלעד בן רפאל, יחד עם רכזות בתי הספר בכיתות ועד לאירוע שיא בבית הספר שבו נבחרו שני מתמודדים. כך, לאחר כל ההכנות, התקיים אירוע השיא, החידון היישובי שאליו הגיעו כל שכבות ה’ מבתי הספר עם כרזות עידוד לאולם המתנ”ס לתמוך בחבריהם.

האירוע נפתח בברכת ראש המועצה, דרור אהרון ולאחר מכן התלמידים נבחנו בשאלון פתוח ובשאלות אמריקאיות. במהלך החידון אלעד איתגר בשאלות  את כלל התלמידים והעונים נכונה קיבלו מתנה וכך גם הרכזות שסייעו לאורך כל הדרך וקיבלו זר פרחים ושי צנוע. בסיום החידון תלמידיי כיתות ה’ שרו שיר ומנהלות בתי הספר הצטרפו אליהם על הבמה. כל אחד מהמתמודדים קיבל תעודה וקסדה.

התלמיד המנצח היה אריאל טומצקין מבית הספר אילן רמון שזכה באופניים, שי מגן הוענק לבית הספר ושכבת כיתות ה’ זכתה לפעילות שכבתית של “חדר בריחה”.

מהמחלקה לביטחון קהילתי מבקשים להודות לראש המועצה, למנכ”ל המועצה, אורית אורנשטיין מנהלת אזור הרלב”ד, אלעד בן רפאל, מתנ”ס גן יבנה ולמחלקת שפ”ע.

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

צילום: מועצה מקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן