מי ראה את אבי מרחובות?

עיריית רחובות מעוניינת להפגיש בין אבי, תושב רחובות שעבד במסיבה ברעים – ובין 6 נשים אותן הציל

עזרו לעיריית רחובות למצוא את אבי שעבד במסיבה ברעים והצליח להציל חיים.

וכך מפרסמת העירייה: ביום שבת בבוקר כשהמחבלים המתועבים הגיעו למסיבה ברעים הם ירו לכל כיוון וניסו להרוג את כולם. המבלים שהצליחו להתעשת בזמן רצו לרכבים שלהם וניסו להימלט מהתופת. בזמן שהכדורים והיריות מסביב לא פסקו, אבי, תושב העיר רחובות שעבד באחד מדוכני האוכל במסיבה, הצליח להגיע לרכב שלו ולנסוע מהאזור הכי מהר שאפשר.

בזמן שהוא ברח מהיריות והזוועה שהתחוללה סביבו הוא הבחין ב-6 בחורות שברחו מהמחבלים והיריות וחיפשו מקום מסתור. בלי לחשוב פעמיים אבי עצר את הרכב וקרא להן להיכנס פנימה. כך הם ברחו מרעים, 7 אנשים בתוך רכב אחד, אנשים שראו את הנורא מכל ומנסים להציל את החיים שלהם.

אבי נסע הכי מהר שאפשר כדי לברוח מהמקום והסיע את כולם לביתו שלו ברחובות, שם נפרדו דרכיהם. את צילום הסטורי הזה העלתה אחת הבנות שהציל אבי. היא מחפשת אותו כדי להודות לו על שהציל את חייה. אם אתם מכירים את אבי שהיה במסיבה ברעים והצליח להינצל- סמסו לנו לטל’ 0549759222 ונקשר אתכם עם עיריית רחובות.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: אינסטגרם

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן