באזור מרכז מור נעלמה לפני יממה מוואגואי – כלבת פומרניאן לבנה יפהפייה הסובלת ממחלה לב. המשפחה, החושדת כי הכלבה נגנבה מהבית, קשורה אליה מאוד ומבקשת כי מי שנתקל בה ישיב אותה לבעליה, בכדי לדאוג לבריאותה. "הכלבה לוקחת תרופות של הלב כל יום", ציינה מיטל ואתמול היא לא קיבלה את התרופה שלה – מה שאומר שהיא בסכנת חיים. אתמול הכלבה לא קיבלה כדור – דבר היכול לגרום למוות. מי שמחזיק בה, בבקשה תחזיר אותה או תיקח אותה לטיפול רפואי".
ראיתם את הכלבה? חייגו עכשיו לטל' 054-2359001 או ל-054-5979552.


זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








