news08.net/ads.txt

מי רוצה להוציא רישיון לשייט?

חדשות 08 שפלה ודרום

הזמר איתי לוי מוציא רישיון שייט ומתכוון לרכוש יאכטה איתי

 הגיע אתמול בצהריים (יום ג) ליום צילומי קולקציית הקפסולה החדשה אותה עיצב בשיתוף עם מעצבי האופנה של המותג לי קופר. 

אל סט הצילומים הגיע איתי לוי מהמרינה באשדוד, שם החל בלימודים לקראת הוצאת רישיון שיט. איתי שיתף את הצוות על הסט בתחביב החדש: “אני מאוד אוהב את הים וכבר הרבה זמן רוצה להוציא רישיון שייט. בגלל שאף פעם לא היה לי זמן לזה, החלטתי פשוט להתחיל שיעורים ולשלב את זה עם הלוז העמוס.” לפי מקורבים ששהו בסט, איתי מתעניין בימים אלו ברכישת יאכטה משלו.  לוי, המשמש זו עונה שישית כפרזנטור לי קופר, מכבב בימים אלה בתיאטרון הבימה בתפקיד ראשי במחזמר “קזבלן” ונערך להופעתו בהיכל מנורה, הוא הגיע לסט הצילומים שנערכו במפעל באזור התעשייה ביבנה. לוי  הודיע שחוזר להיכל מנורה ב – 17.01.22, ועל הסט סיפר שבהופעתו ילבש דגמים נבחרים מהקולקצייה על הבמה. במהלך הצילומים, נחשפו לראשונה הדגמים שעוצבו מבדים בגוונים טבעיים – אבן, חאקי ונגיעות של כחול. בין הפריטים המעוצבים ניתן למצוא, חולצות מבדים נושמים וקלילים, סווטשרטים, דגמחים וכמובן ג’ינסים. הקולקציה תושק במהדורה מוגבלת בתחילת שנת 2023 וניתן יהיה להשיג אותה בחנויות לי קופר.

לדברי איתי לוי על הסט: “מתרגש להשיק את הקולקציה החדשה עם לי קופר, קולקציה שעבדנו עליה המון זמן, מחכה שכבר תגיע לחנויות ותוכלו להינות ממנה כמוני״.

 

 

 

צילום: שי פרנקו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן