מכשיר נונה – מתנה מושלמת לגבר ולאשה

יש הרבה תכשירים ומכשירים שיבטיחו לכם הבטחות ויש את מכשיר הנונה שכל אחת באמת צריכה לעצמה. אם בא לך לפנק את עצמך אל תתפשרי על פחות מהטוב ביותר!

בואו נדבר על זה רגע. בעידן בו יש מיליון מכשירים ותכשירים שמוצעים לנו כדי להצעיר את עור הפנים – יש את אלה שלא עובדים ואת המעטים שבאמת מראים תוצאות. אבל מעל הכל יש את מכשיר הנונה של פרמייר. פריצת דרך כחול לבן בטיפולי אנטי-אייג’ינג ביתי – לנשים וגם לגברים שבאמת אוהבים להיראות טוב

מכשיר נונה של פרמייר טורף את הקלפים לחלוטין ומשנה את כל מה שידעתם וידעתן על מיצוק וחידוש עור הפנים, כי אי אפשר להתעלם מזה – הזמן שעובר משאיר את אותותיו על הפנים שלנו. קמטים במצח, קמטוטים סביב העיניים, פיגמנטציה, סימני הגיל, כולנו חווים את זה. תוסיפו לזה את האקלים הישראלי, קרני השמש החזקות, האבק, זיהום האוויר המטורף, הלחץ התמידי שלנו בבית ובעבודה, עישון (וזה ממש לא משנה אם אתם המעשנים או שמעשנים לידכם), תזונה לא נכונה ועוד ועוד. כל אלה גורמים לנו למראה עייף, התשוש אפילו, של עור הפנים שלנו.

סדרת מכשירי נונה הם מכשירי אנטי-אייג’ינג רפואי לשימוש ביתי של חברת פרמייר. בסדרת מכשירי הנונה ישנם שלושה דגמים של מכשירים לפנים, המסייעים להפחתת קמטים, הפחתת סימני פיגמנטציה, הצערת העור ועוד. מכשירי הנונה הם בעלי דירוג הבטיחות והיעילות הגבוה ביותר, מאושרים ע”י ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) ומשרד הבריאות הישראלי. המכשירים, שהוגדרו כפריצת דרך טכנולוגית לטיפול אנטי-אייג’ינג ביתי, מעודדים ייצור קולגן ואלסטין ומטפלים בקמטים בפנים, קמטים סביב העיניים, קמטי הבעה, נקבוביות רחבות וכתמי עור.

מכשירי נונה הם מכשירים לא פולשניים לשימוש ביתי, אשר נוצרו ע”י חוד החנית של תעשיית ההנדסה הישראלית, מהנדסים יוצאי הטכניון, תוך תהליך פיתוח ומחקר קפדני שארך למעלה משנתיים. מכשירי הנונה פועלים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ביותר ומוכחות ע”י סוכנות החלל נאס”א. השילוב של שימוש באור אדום ואינפרא אדום בגלים מסויימים הוכחו כמסייעים בעידוד ייצור קולגן ואלסטין החיוניים כל כך לעור שלנו.

המכשיר מספק תוצאות מיידיות אשר נראות כבר עם הטיפול הראשון ונשמרות לאורך זמן!

📌 למכשיר נונה פרו אחריות לכל החיים של חברת פרמייר!

📌פריצת דרך ישראלית –  פריצת דרך כחול לבן, מכשיר מתקדם לטיפול אנטי-אייג’ינג ביתי, מביא לנו בשורה אמיתית שתממש את כל מה שחיכינו לו.

📌 אחת החברות הוותיקות, היציבות ופורצות הדרך בארץ ובעולם בתחום הטיפוח היא חברת פרמייר הישראלית, שקטפה וממשיכה לקטוף פרסים בינלאומיים רבים על חדשנות בטיפול בעור הפנים.

📌ביקוש גובר של מאות אלפי לקוחות החברה לפתח מכשיר אנטי אייג’ינג ללא תלות במוצרים משלימים הוביל את מעבדות הקוסמטיקה של החברה לאחד כוחות עם מהנדסים מצטייני דיקן של הטכניון בהובלת פרופסור סמוט’, זוכה פרס נובל וחוקרים מאוניברסיטת ברקלי בארה”ב לכדי פיתוח וייצור מכשיר “נונה”, מכשיר אנטי אייג’ינג חכם לשימוש ביתי.

📌מכשיר נונה, המבוסס על טכנולוגיה שפותחה במקור ע”י סוכנות החלל נאס”א, עבר סדרת בדיקות שלאחריהן קיבל את האישור הנכסף של ה- FDA האמריקאי ואישור משרד הבריאות הישראלי. תם עידן החלומות, הגיע הרגע להגשים.

אז איך בעצם זה עובד?

כל מה שנדרש הוא 15-20 דקות של טיפול ביתי עם מכשיר נונה, שלוש פעמים בשבוע. לאחר ניקוי יסודי וייבוש של הפנים, מתחילים בעיסוי הפנים בעזרת המכשיר. ראש המכשיר יתחמם בהדרגתיות, בעוד אנו מעסים את הפנים בתנועת מתיחה, ונותנים לטכנולוגיות אור אדום ואינפרא אדום מתקדמות לפעול על העור. מלבד העובדה שהטיפול כיפי ונעים, פעולת המכשיר מגבירה את קצב ייצור הקולגן והאלסטין בצורה טבעית, דבר שטוב וחשוב לנו כמעט לכל איזור בגוף ולמגוון בעיות בעור כמו קמטים, קמטי הבעה, פיגמנטציה, נקבוביות רחבות, ובכלל לשיפור המראה הכללי של העור.

השמועה על הטכנולוגיה פורצת הדרך עשתה את דרכה עד לאוניברסיטת הרווארד, ובמחקר מדעי שבוצע על הטכנולוגיה עליה מבוסס מכשיר נונה של פרמייר, התוצאות הראו שבקרב 90% מהמשתתפים, נראה שיפור ממשי במרקם העור: כיווץ נקבוביות, הפחתה בפיגמנטציה, ושיפור ממשי במראה הקמטים.

והכי חשוב: את התוצאות ניתן לראות כבר לאחר הטיפול הראשון!

לפרטים נוספים על מכשיר הנונה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן