מלגות לסטודנטיות תושבות רחובות; ד”ר רוני באום: “דרך החינוך היא הטובה והיעילה ביותר לצמצום פערים בחברה”

טקס הענקת מלגות 2018|רוני באום

כמידי שנה מעניק ארגון הסורופטימיסטיות רחובות מלגות לסטודנטיות תושבות רחובות. מועדון סורופטימיסט רחובות הציב לעצמו יעד לקדם נשים באמצעות לימודים במוסדות להשכלה גבוהה בסימן “מקצוע לכל אישה ואישה לכל מקצוע”. כדי לעזור לנשים להגשים יעד זה, התקבלה בשנת 1983 החלטה במועדון רחובות להקים קרן מלגות לסטודנטיות תושבות העיר. 90% מהסטודנטיות שקיבלו מלגה מהארגון סיימו את לימודיהן בהצלחה ועוסקות במקצוע אותו רכשו. חברות המועדון תורמות מכספן לקרן המלגות.

חברת מועצת העיר רחובות, ד”ר רוני באום המלווה את הארגון בשנים האחרונות אמרה כי “כמי שמלווה את הארגון הרחובותי שנים רבות, אני מתרשמת כל פעם מחדש מרוח הנתינה של הנשים הסורופטימיסטיות המופלאות. הענקת המלגות היא עוד דרך להגברת חינוך, ודרך החינוך היא הדרך הטובה והיעילה ביותר לצמצום פערים בחברה, שהרי אין באמת פערים באיכות בין האנשים, הפערים הם רק בכלים העומדים לרשותם ובתנאים הסביבתיים. אני מאמינה גדולה בכך שכל אישה הרוצה לרכוש השכלה תוכל לעשות זאת. לצערי זה עדיין לא המצב – וכאן הסורופטימיסטיות נכנסות לתמונה. אני מודה לזהבה רוזנמן יו”ר ועדת המלגות ולכל נשות הארגון על עשייתן הברוכה”.

ארגון הסורופטימסטיות העולמי מונה כ-130,000 חברות בכל העולם, הפועלות יחד להגשמת קידום האישה. יש לארגון מעמד חברות בוועדת האו”ם ECOSOC   (הוועדה לזכויות האדם, כלכלה ורווחה) ובכל הוועדות החשובות לקידום קהילות, משפחות, זכויות אדם  ובמיוחד קידום נשים ונערות. להלן תנאי קבלת המלגה:

  • לימודי מקצוע או לימודים אקדמיים.
  • הפונה חייבת להיות בשנת הלימודים השנייה לפחות.
  • הפונה סיימה שרות צבאי או שרות לאומי.
  • מצב כלכלי המצדיק קבלת המלגה.
  • פעילות בקהילה.

את הבקשות ניתן להגיש עד ה-1 במרץ 2019. לקבלת טופס הבקשה למלגה נא לפנות אל זהבה רוזנמן בכתובת [email protected]. את הטפסים המלאים והמסמכים הנלווים יש לשלוח לכתובת הרשומה בטופס.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן