news08.net/ads.txt

ממחר דיאטה? מתכונים בריאים ושווים במיוחד

 

״ממחר דיאטה״? אז זהו, שאתם לא צריכים! קבלו כמה מתכונים בריאים שלא תאמינו כמה הם יכולים גם להיות טעימים. המתכונים באדיבות מחלקת התזונה של מותג מוצרי החשמל Teka. 

ירקות צלויים במטבל יוגורט ונענע

רכיבים למטבל:

1 יוגורט צמחי לא ממותק

2 עלי נענע

1 כפית שום טחון

½  בצל ירוק

1 כפית כמון

1 כפית אורגנו מיובש

1 כפית שמן זית כתית מעולה

– מלח

רכיבים לירקות הצלויים:

1 פלפל אדום

1 בצל סגול

חופן אספרגוס

½ חציל

1 קישוא

חופן פטריות

2 תפוחי אדמה קטנים

שמן זית

מלח ופלפל

הוראות הכנה למטבל: שופכים את היוגורט לקערה קוצצים דק את עלי הנענע והבצל ומוסיפים אותם לקערה. מוסיפים את שאר המרכיבים ומערבבים היטב. מקשטים בעלי נענע ומעט שמן ומניחים בצד.

לצליית הירקות: שוטפים וחותכים אותם לרצועות ופרוסות (למעט האספרגוס). מברישים את הירקות במעט שמן זית ומוסיפים מלח ופלפל. מכניסים את הירקות לתנור ומבשלים עד שהירקות מזהיבים – את הפטריות והבצל יש להוסיף בשלב מאוחר יותר כי הם מתבשלים במהירות. מגישים על צלחת או מגש ומקשטים ברוטב היוגורט.

פולנטה עם ירקות צלויים

רכיבים לפולנטה:

320 גרם פולנטה

800 מ”ל מים

160 מ”ל חלב

60 גרם גבינת פרמז׳ן

מלח

פלפל

רכיבים לירקות הקלויים:

טימין יבש

אורגנו יבש

רוזמרין יבש

אבקת שום

שמן זית כתית מעולה

קישוא

חציל

פלפלים צבעוניים

עגבניות שרי

הוראות הכנה לפולנטה: (אם לא מבושלת מראש): מרתיחים מים ומוסיפים קורטוב מלח.מוסיפים את הפולנטה בהדרגה, תוך כדי ערבוב בכף.מבשלים ומערבבים מדי פעם עד שהפולנטהבמרקם קרמי(בערך כ-35 דקות בישול).מוסיפים חלב, גבינת פרמז׳ן מגוררת, מלח ופלפל.מבשלים עוד כמה דקות עד שהפולנטה סופגת את החלב והיא סמיכה וחלקה.

לירקות: שוטפים וחותכים את הירקות מניחים את כולם בקערה ומוזגים מעט שמן זית.מוסיפים מלח, טימין, אורגנו, רוזמרין ושום. לזרוק היטב ולהניח על תבנית תנור. אופים ב-180 מעלות צלזיוס למשך 20-30 דקות. מערבבים כדי לבשל את כל הירקות בצורה אחידה. מגישים עם הפולנטה בתחתית כלי מרק ומעל הירקות.

 

צילום: טקה סטודיו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן