מנהלי בתי החולים התבקשו לוודא מצבת כוח האדם הרפואי לימים הקרובים

ההערכה היא כי מאחר ואנחנו נכנסים לחופשת סוף השבוע, כל הגורמים הרלוונטיים, לרבות מערכת הבריאות וכוחות ההצלה והבטחון מצויים בכוננות מלאה, לכל צרה שלא תבוא 

משרד הבריאות זימן את כל מנהלי בתי החולים לפגישת היערכות בשל האיומים מאיראן:

מנכ״ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב ביקש לוודא שיש מספיק צוותים רפואיים בסוף השבוע ובימים הקרובים.

מאז התקיפה בדמשק, קיימת היערכות בקרב מערכת הבטחון מפני תגובה של האיראנים ודריכות משמעותית בקרב הציבור.

אתמול, כינס שר הביטחון יואב גלנט, תרגיל לבחינת מוכנות העורף האזרחי במחוז חיפה לתרחישי מלחמה, יחד עם שר החינוך יואב קיש, שר הרווחה יעקב מרגי, מנכ״ל משרד הביטחון האלוף (מיל׳) אייל זמיר, מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא, ראש רח״ל יורם לרדו וראשי הערים וגורמים נוספים במערכת הביטחון.

והיום – קיים גלנט קיים הערכת מצב רב זירתית, יחד עם הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי, ראש השב״כ רונן בר, ראש המוסד דדי ברנע, מנכ״ל משרד הביטחון אייל זמיר ובכירים נוספים במערכת הביטחון.

פיקוד העורף העביר היום מסר לבנקים: התכוננו להתנפלות על הכספומטים ובמספר רשויות כבר הודיעו על פתיחת המקלטים ועל הכנת חניונים תת קרקעיים למיגון תושבים שאין ברשותם מקלט ו/או ממ”ד.

כעת, מסתבר כי גם מערכת הבריאות נערכת בשל האיומים הנשמעים מכיוון איראן. 

ההערכה היא כי מאחר ואנחנו נכנסים לחופשת סוף השבוע, כל הגורמים הרלוונטיים, לרבות מערכת הבריאות וכוחות ההצלה והבטחון מצויים בכוננות מלאה, לכל צרה שלא תבוא.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: משרד הבריאות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן