news08.net/ads.txt

מנהלי מרכז מורשת יהדות תימן ברחובות ביקרו במוזיאון ההיסטורי בראשל”צ אותו מנהלת ד”ר רוני באום

כבר בימיה הראשונים זוכה ד”ר רוני באום, חברת המועצה ברחובות ומי שקיבלה לידיה את ניהול המוזיאון ההיסטורי בראשון לציון, לאורחים מעיר המדע והתרבות.

הבוקר (חמישי) הסערה לא הפחידה את חנניה קורש, סמנכ”ל למורשת ומוזיאונים ומנהל מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל‏ ואת שרון בן שושן, מנהלת שיווק ותוכן במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל – והם הגיעו להתרשם מהמוזיאון היפהפה.

ד”ר באום, ד”ר להיסטוריה בהכשרתה, שימשה בעשור האחרון כמרצה ומנהלת במדרשה לחקר חיבת ציון – בית זרובבל ושולמית חביב. היא ערכה לנוכחים סיור מקיף במוזיאון אשר שוכן במבנים מימי ראשית המושבה וממוקם בכל המתחם ההיסטורי של העיר, מציג את תולדותיה של ראשון לציון, את הראשוניות שלה כיוצרת סמלי הלאום וכחלוצה בחידוש השפה העברית והחינוך העברי וכן את החיים במושבה על גווניהם השונים ויותר מכך, תצוגות המוזיאון מבוססות על החומר ההיסטורי העשיר המצוי בארכיון ובאוסף המוזיאון.

 

פרסום ראשון | חברת מועצת העיר רחובות, ד"ר רוני באום, נבחרה לנהל את המוזיאון ההיסטורי של ראשון לציון: "מבטיחה לא לאכזב"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן