news08.net/ads.txt

מנהלת מרפאות מאוחדת במודיעין, גילה אוחיון: “זו המציאות שלנו כרגע, מציאות שלא בחרנו אותה”

מאוחדת ממשיכה כל העת במאמצים לצמצם את ההידבקות בקהילה והגדילה את צוות הבודקים במתקן בדיקות הקורונה הממוקם במרפאת מאוחדת ב’מכבים’. “זו המציאות שלנו כרגע, מציאות שלא בחרנו אותה”, אומר מנהלת מרפאות מודיעין במאוחדת, גילה אוחיון. “אנו עושים את המירב כדי לשמור על התושבים בשכונה, הן באמצעות הגדלת הצוותים, הן בהפרדת החשודים בחולי קורונה במרפאה ייעודית, הן בהרחבת שעות הפעילות לצורך מתן מענה במרפאות מאוחדת הנוספות, לרווחת המבוטחים. אני מבינה את הציבור. אנשים פוחדים להידבק, מבקשים את העזרה שלנו במידע ובדרכי התמודדות – ואנו נמצאים שם כל הזמן”.


כידוע, מאוחדת הייתה הראשונה להתגייס למבצעי בדיקות קורונה עבור מבוטחיה. באחרונה כמות המבצעים גדלה בעקבות העלייה בתחלואה. לאחרונה בוצעו בדיקות קורונה לתלמידי עירוני ד’, לצוותים ותלמידים מישיבת ‘לפיד’, לילדי גנים ובשבוע שעבר לתלמידי ‘נתיב זבולון’. “זהו לא סוד שמאוחדת נותנת מענה זמין ומהיר ללקוחותיה, בפרק זמן הקצר ביותר מבין כולם”, אומרת אוחיון, “אנחנו עובדים כל הזמן בשיתוף עם העיריה. בעת שהם שולחים רשימות ומבקשים שנבצע בדיקות קורונה – אנו מקימים מבצע ומקיימים את הפעילות. בריאות לקוחותינו לנגד עינינו. השגרה שלנו כעת היא שגרת הקורונה, ואנו פועלים לפיה, המרפאה פועלת באופן רציף, ואנו מפעילים שירותי מזכירות מ-8 בבוקר ועד 19:00 בערב. מעבר למרכזייה שעובדת כל הזמן, אנו ממשיכים לקבל לקוחות במרפאות, תוך מיגון מלא של כל הצוות. ישנה חובת עטיית מסכה, טריאז’ וכמובן חיבור של מבוטחים לאפליקציה ולאתר האינטרנט והפניה לרפואה היברידית”.

-האם ישנו ביקוש גדול יותר לרפואה ההיברידית?
“בוודאי. אנשים מבינים יותר מכל בתקופת הקורונה את הנוחות והזמינות שיש במהפכה ההיברידית שהחלה במאוחדת. המודל ההיברידי המהפכני של מאוחדת מציע בעצם שלושה ערוצים עיקריים להתקשרות עם הרופא: פנייה מקוונת לרופא, ביקור במרפאה או ביקור דיגיטלי בשיחת וידאו, שהינו שירות פורץ דרך המאפשר להתייעץ עם הרופא בלי להגיע למרפאה. המבוטחים שלנו פונים לקבל מרשמים, פונים לייעוציים ומשוחחים עם הרופאים בטלפון ובצ’אט וידיאו, חלקם בהחלט נמנעים מהגעה למרפאה בגלל הקורונה וחלקם פשוט מצאו בהיברידי את כל מבוקשם”.

-גילה, עם יד על הלב, את פוחדת להידבק?
“בוודאי שגם אני פוחדת להידבק, אף אחד אינו חסין ויחד עם זאת, אני עושה את הכל בכדי למנוע מעצמי את הנגיף: שומרת על מרחק, מקפידה על היגיינה ועוטה מסכה כל הזמן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן