מנהלת רון ארד, קרן שחל, מגיבה לתמונתה שעוררה סערה ברשת: “זו הייתה מחווה לשכבה הבוגרת, כל פרשנות אחרת מטעה מיסודה”

יום סוער עבר על קרן שחל, המנהלת של תיכון רון ארד לאחר שפרסמה תמונה במדי שוטרת כשהיא מצביעה על תמונת האסיר ביבי ומכוונת אליו את אקדחה. הפרשנויות השונות חרגו מגבולות הנורמל, מחד רבים קראו לה לשים את המפתחות ומאידך רבים ציינו כי מדובר במנהלת מוערכת אשר כל קשר בין התמונה לבין המציאות מקרי בהחלט. מאז פרסום התמונה שחל לא מפסיקה לענות לטלפונים, אשר כולם חיזוקים מאנשים המכירים אותה ומוקירים את פועלה.

למרות כל ההשמצות והמילים הקשות שנאמרו כלפיה ועליה, ולמרות התגובות הלא פשוטות מאנשים שכלל אינם מכירים אותה, שחל בחרה להשתמש באותה הרשת שגרמה לסערה, הפייסבוק, ולפרסם את תגובתה לפרשה. “לאור הפרסומים האחרונים, ברצוני להעמיד דברים על דיוקם”, פתחה את דבריה. “התמונה המדוברת צולמה במסגרת חגיגות פורים שנערכו בביה”ס, אחת מיני מאות תמונות שצולמו במהלך ההפנינג הבית ספרי. מיותר לציין כי ברגע צילום התמונה, לא ראיתי שאחד התלמידים שהתקבצו מאחוריי עוטה מסיכה בדמות ראש הממשלה. תחפושת השוטרת הייתה מחווה לשכבה הבוגרת וכל פרשנות אחרת הינה פרשנות מוטעה ומטעה מיסודה”.

אגב, יצוין כי בסביבתה של שחל, מחבקים ותומכים. “היא חזקה”, הם אומרים, “אבל ברור שהדבר הזה מחלחל גם אליה, זה כואב, אי אפשר להתעלם מכך. אני מאחל לכל אדם שיהיה בסביבתו אדם כמו קרן, הן בהיבט האישי והן בהיבט החינוכי-ניהולי. היא לא עוד מנהלת תיכון, היא קורצה מחומר אחר, כזה שמכיל את התלמידים, היא מלאך, מסורה לתלמידים שלה. נקרע הלב. ככה משפילים בנאדם?”.
מנהלת מוערכת ומסורה לתלמידיה, קרן שחל
**
שחל מצידה רואה את התגובות, קוראת את הכל ובחלק מהמקרים אף לא מאמינה למראה עיניה. רבים שיתפו את דבריה, חלקם תלמידיה לשעבר. אחת מהן ציינה: “קרן, המחנכת האגדית והמדהימה שלי מהתיכון, היום מנהלת סופר מוערכת. הפשע הגדול שלה: זרמה עם הרעיון של התלמידים שלה לתחפושת בפורים. מתוך מאות תמונות יש אחת שהצטלמה לא טוב. ממש לא טוב. תמונה שלא היתה צריכה לא להצטלם ולא להתפרסם, אבל בכל זאת מדובר בבני אדם שעלולים לטעות בתום לב. יש מי שבוחרים להכפיש את שמה, להעליל, לשפוט בחומרה, להתלהם על גבי המקלדת – וזה מבלי שאי פעם פגשו אותה.
“אז בתור תלמידה לשעבר אני יכולה לספר שקרן היא אדם נפלא ואשת חינוך בחסד, שאת דעותיה הפוליטיות אפילו לא ידעתי בתור תלמידה, שתמיד יצרה מרחב שבו ניתן להביע דעות שונות תוך שיח מכבד. כל מי שמכיר אותה יודע שהיא בחיים לא היתה נותנת יד לשום סוג של אלימות או הסתה. מרגש לקרוא את התגובות שמעידות על דורות של ילדים והורים ועל עשרות קולגות שכולם מעריכים ורואים בה דמות לחיקוי. אני יכולה רק לקוות שהילדים שלי יזכו למחנכת כמוה! אז בבקשה, די לשפוט על סמך תמונה שיצאה מהקשרה, יש בן אדם בצד השני”. שחל הגיבה: “תודה יקרה, כתבת באופן מדויק וחכם את מה שקרה. התגובות שלכם מחממות את ליבי, ונותנות הרבה כוח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן