news08.net/ads.txt

מנוע חיפוש אנשים אונליין

מדוע שנרצה לדעת יותר על האנשים הנמצאים סביבנו? ובכן, לא מדובר תמיד בסקרנות או חטטנות. קיימים מקרים שבהם חשוב לבצע חקר מקיף על אדם כדי לבחון את מניעיו האמיתיים. אחד המקרים הבולטים האלה הוא התקשרות של בעלי עסקים. שותפות לעסק יכולה להניב פירות רבים ולפתח את שני הצדדים, זאת בהנחה שעושים זאת כראוי. אך אם נתקלים באדם בלתי ישר אשר מחפש דרך להיפטר מחובותיו ו”להתלבש” על עסק תמים, חשוב להיזהר.

הדוחות שעושים את כל ההבדל

נכנסים לעסקה חדשה? לא יודעים דבר על השותף החדש וחושדים שאולי הוא לא אומר את כל האמת? ישנה דרך בטוחה לברר אם החשדות שלכם נכונים. לפני שאתם חותמים על חוזה כלשהו, חברת דאטהצ’ק מציעה לכם להפיק דוחות קרדיטצ’ק מהדור החדש ולספק לכם את כל המידע הדרוש על החברה.

קיימים סוגים שונים של דוחות הניתנים על ידי החברה. כך למשל, אם רוצים לבצע בדיקה ראשונית, ניתן להזמין דוח בדיקת רקע. מדובר בדוח מקיף שיכול לתת מידע על חשבונות מעוקלים ותהליכי הוצאה לפועל. קיימת אפשרות להנפיק אותו על כל אדם הגר בישראל, ללא ידיעתו. דוח מעמיק יותר הוא דוח דיו-דילג’נס שאותו מנפיקים בדרך כלל על חברות גדולות יותר שיש להן דירקטורים ובעלי מניות. דוח זה מציג לא רק שיעבודים והוצאות לפועל, אלא גם מידע על נכסים, אחזקות, בעלויות וכמובן מידע על הדירקטורים ובעלי המניות עצמם.

למצוא מידע על אנשים

לעתים לא מספיק לאתר מידע על החברה, וחשוב גם להיעזר במנוע חיפוש אונליין כדי למצוא מידע על האנשים המציגים אותה. לא אחת, בעלי החברות “מתחבאים” מאחורי חברה שהם הקימו או רושמים את החברה על שם בן/ בת זוג או שותף אחר. כדי למצוא מידע מלא על אנשים, כדאי להיעזר באתר אינפורמר המציג סוגי מידע שונים. באמצעות האתר ניתן להפיק מידע פרטני על המצב הפיננסי של האדם, מידע משפטי, מידע אחר הנמצא גלוי ברשת (חשבונות של רשתות חברתיות, אתרים), כתובות ופרטי התקשרות ועוד. כשבאתר אחד יש את כל המידע שצריך, ניתן לקבל את כל הנתונים על האדם ולבחון את טיבו.

מה צריך לכלול חוזה שותפות

לצורך העניין, ביצעתם את כל הבדיקות האפשריות על השותף העתידי שלכם וגיליתם שניתן בהחלט לעשות עמו עסקים. לאחר שהוצאתם דוחות מדאטהצ’ק ועשיתם חיפוש נוסף ברשת, יש לכם אור ירוק לצאת לדרך. כעת העניינים מתקדמים יפה ואתם נמצאים לקראת החתימה על החוזה. לפני החתימה, ישנם כמה סעיפים משמעותיים שהחוזה שלכם צריך לכלול:

  • אמצעי המימון של העסק – בחוזה יש לקבוע כיצד יתבצע התשלום, איך ימומן העסק: אשראי, העברה בנקאית ועוד.
  • מהם תחומי האחריות שעליהם ממונים השותפים – לכל אחד מהשותפים יש אחריות משלו על ניהול העסק. לדוגמה, אם שותף אחד אחראי על שיווק וייבוא לקוחות, השני יכול להיות אחראי על ניהול עובדים ועל ההתעסקות במתן שירותים או הנפקת מוצרים. כל זה צריך להיות כתוב בחוזה.
  • פתיחת חשבון בנק – האם שני השותפים יפתחו חשבון בנק משותף? או שהכספים יוזרמו לאחד מחשבונות הבנק העסקיים שייקבעו מראש?
  • כיצד יחולקו הרווחים בין השותפויות – איזה אחוז יקבל כל אחד מהשותפים? ניתן לקבוע את האחוז לפי מידת ההשקעה של כל אחד בעסק.
  • פירוק שותפויות – זה יכול לקרות גם לעסקים הטובים ביותר. אמנם איש לא אוהב לחשוב על כך בתחילת השותפות המקצועית, אך כדאי להיערך לאפשרות של סגירת העסק ופירוק שותפויות ולהיערך בהתאם מבחינת החוזה.

לסיכום, שותפות בין שני אנשים עסקים ויותר יכולה לתרום רבות לפעילות העסק. עם זאת, חשוב לבחור את השותף הנכון ולברר עליו את כל המידע האפשרי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן