news08.net/ads.txt

מנכ”לית קניון פרנדלי בגן יבנה: “הצפי לפתיחה ביום ראשון הבא”

קניון פרנדלי בגן יבנה הודיע היום (שישי) כי אין בכוונתם לפתוח את החנויות ביום ראשון. כזכור, קבוצת ביג מרכזי קניות העבירה מכתב ליועץ המשפטי לממשלה וליועצת המשפטית למשטרה, על כוונתה לפתוח את מרכזי הקניות הלא מקורים ביום ראשון. גם המרכז המסחרי בילו סנטר הודיעו (פרסום ראשון בחדשות 08) כי בכוונתם לפתוח בתחילת השבוע.

 

אפרת, מנכ”לית קניון פרנדלי בגן יבנה: “ההחלטה שהתקבלה בקבינט הקורונה נכון לעכשיו זה לא לפתוח מרכזים מסחריים מעל 20 חנויות. קניון פרנדלי הוא מעל 20 חנויות. אז כרגע לצערי אין לנו אישור לפתוח”.

עוד הוסיפה: “אני לא מבינה את ההיגיון אבל זה המצב. מבחינתי כל רשת יש לה את המתווה שלה ואם הן רוצות לפתוח, אני לא יכולה לומר להם כלום כי אני לא קניון. מי שרוצה לפתוח ולקבל קנס זו זכותו. הכל תלוי בתחלואה ואנחנו מצפים לטוב. אני מקווה שנפתח ביום ראשון הבא (15.11.20)”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן