news08.net/ads.txt

מנכ”ל משרד הבריאות: “נפעל במאמץ משותף להרחיב את המענים והשירותים הרפואיים באילת”

מתן בארי סגן וממלא מקום ראש העירייה העלה גם את סוגיית שיתוף הפעולה בין קופות החולים

מנכ”ל משרד הבריאות – משה בר סימן טוב ביקר בעיר אילת יחד עם צמרת המשרד. הביקור כלל סיור ודיון בבית חולים “יוספטל” ומרפאות הכללית ופגישת עבודה עם ראש העירייה אלי לנקרי, שתכליתה לקדם את ענייני הבריאות. מנכ”ל המשרד שהיה מבין מקדמי הבאת המסוק לאילת אמר: “אני שמח לראות את ההתפתחות הגדולה בבית החולים. נפעל במאמץ משותף להרחיב את המענים והשירותים הרפואיים”.

בפתח הדיון סקר ראש העירייה בפני מנכ”ל המשרד את האתגרים וההזדמנויות של העיר אילת כולל כיווני הפיתוח והחזון להכפיל את מספר התושבים. ראש העירייה הדגיש את החשיבות בהרחבת המענים הרפואיים לתושבי אילת וציין, כי הנושא נמצא אצלו בראש סדר העדיפות כאשר המטרה היא להביא למינימום את הצורך של תושבי אילת לקבל שירותים ומענים רפואיים מחוץ לעיר. עו”ד סימה נמיר – סגנית ראש העיר ויו”ר ועדת הבריאות העירונית ציינה בפני המנכ”ל את הקושי בנסיעות מאילת למרכזים רפואיים במיוחד מאז סגירת שדה דב ועל רקע צמצום הטיסות מאילת וממנה והסכנות בנסיעה בכביש הערבה. עוד ציינה סימה נמיר את הפעולות העירונית בתחום הבריאות החל מחינוך לאורח חיים בריא במוסדות החינוך ובקהילה, סדנאות להעלאת המודעות ועוד. מתן בארי סגן וממלא מקום ראש העירייה העלה גם את סוגיית שיתוף הפעולה בין קופות החולים, צורך קריטי בעיר כמו אילת.

עוד העלה ראש העירייה את עניין החלטת הממשלה החדשה כהמשך לאותה החלטת ממשלה שקידמה העירייה ואושרה בשנת 2019 במסגרתה הוקצו 530 ₪ לטובת קידום אילת , 150 מיליון מתוכם הוקצו לנושא הבריאות. החלטת הממשלה השנייה אמורה לאשר את הפעימה הנוספת בסך 220 מיליון ₪. בנוסף עלה עניין החוסר במקצועות פארארפואיים. ראש העירייה ציין בעניין זה, כי העירייה הקימה קריה אקדמית חדשה בה ישתלבו מוסדות אקדמיים שילמדו את המקצועות החסרים בעיר. בהקשר זה הציע ראש העירייה למנכ”ל לקדם באילת הקמת בית ספר לרפואה לאחר שציין המנכ”ל, כי הוא פועל להכפיל את מספר הסטודנטים לרפואה בארץ.

מנכ”ל המשרד שהיה מבין אלה שקידמו את הבאת המסוק לאילת ציין, כי שמח לראות את ההתפתחות הגדולה של בית החולים. “גלגל התנופה מייצר כוח לעשות עוד” אמר המנכ”ל והוסיף: “במאמץ משותף נפעל להרחיב את המענים והשירותים הרפואיים”. במסגרת זו סוכם בין הצדדים, כי יתקיימו דיוני המשך בנושאים הבוערים כמו קידום מיון ילדים, מחלקה קרדיולוגית, מענים בתחום בריאות הנפש ועוד.

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן